Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
SKODA Felicia II Hatchback (6U1) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Škoda Felicia II (6U1) autod kujutavad endast 5-ukselisi luukpäraga autosid, mida toodeti 1998–2001 aastatel. Need olid enim müüdud autod Tšehhi Vabariigis ning populaarsed samuti teistes Euroopa riikides. Antud autode peamisteks eelisteks olid madal hind, lihtne hooldus, sõlmede ja üksuste töökindlus ning rikkalik varustus. Meie e-poest saate alati osta Škoda Felicia Felicia II (6U1) varuosi. Paljud komponendid, nagu näiteks piduriklotsid, klaasipuhasti labad, süüteküünlad ning õlifiltrid on saadaval promo hinnaga.
Škoda Felicia II (6U1) omadused
Luukpäraga autod olid 3883 mm pikad, 1635 mm laiad , 1415 mm kõrged. Pagasiruum mahutas 272–967 liitrit sõltuvalt tagumiste istmete asendist. Kabiin oli 5-kohaline. Tee kliirens oli ligikaudu 110 mm.
Eesmine vedrustus oli iseseisev, tagumine - pooleldi iseseisev. Pidurikettad olid paigaldatud sõiduki esiteljele, trumlid - tagateljele. Sõiduki kere oli tsingitud ning sellele oli iseloomulik korrosioonikindlus.
Põhiversioonid
Tootmisperioodi jooksul toodeti ligikaudu 10 Škoda Felicia II (1998–2001) versiooni. Enamus neist töötas bensiiniga. Kõik autod olid esiveoga.
Üks võimsamatest oli 1,6 MT versioon. See oli varustatud 4-silindrilise, 8 ventiiliga mootoriga, millel oli mitmepunktiline sissepritse süsteem ja võimsus 75 hobujõudu. Mootori pöördemoment oli 135 Nm. Sõiduki kiirendus 100 km/h-ni võttis 12 sekundit. Selle maksimaalne sõidukiirus oli 170 km/h. Samas oli kütusekulu 100 km kohta linnavälises tsüklis 5,4 liitrit, 6,9 liitrit - kombineeritud tsüklis ja 9,5 liitrit - linna tsüklis . Versiooni kandevõime oli 485 kg.
Felicia II (6U1) trimmitasemed
Škoda Felicia II luukpäraga autode jaoks oli saadaval mitmed trimmitasemed: LX, LXi, GLX, GLXi, SLX. Peale selle pakuti limiteeritud seeria autodele spetsiaalseid varustuse nimekirju, nagu näiteks: Color Line, Magic and Magic 2, Sport Line ja teised.
Sport Line luukpäraga autode kered võisid olla punast või musta värvi. Esimesel juhul olid turvavööd ja seesmised uksepaneelid samuti punast värvi ning istmete polster punast ja halli värvi. Teisel juhul kasutati interjööris kollast värvi. Rool ja käigukang olid kaetud nahaga, millel oli punane või valge õmblus. Tagumistel istmetel olid peatoed. Klaasipuhasti labad töötasid vahelduvalt. Varustus sisaldas immobilisaatorit, digitaalset tahhomeetrit, kaugjuhtimispuldi ja häiresignaaliga kesklukustust, roolivõimendit.