Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
SKODA Superb I Sedaan (3U4) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Škoda Superb I (3U4) autod kujutavad endastujutavad endast 5-kohalisi salongid, mida toodeti 2001–2008 aastatel. Nad debüteerisid Genfi autonäitusel. Meie e-poest saate osta Škoda Superb I (3U4) autode varuosi. Registreeruge meie veebileheküljel ja saage osa kõikidest eelistest, mida teie personaalsel kontol pakkuda on. Sellega saate lisada oma soovinimekirja varuosa, mille soovite osta ning jälgida antud varuosa hinda. Peale selle saate tellida meie uudiskirja, et mitte maha magada vajalike komponentide kampaaniaid.
Škoda Superb I (3U4) tehnilised spetsifikatsioonid
Škoda Superb I (3U4) sedaanid olid 4803 mm pikaf, 1765 mm laiaf ning 1469 mm kõrged. Algselt polnud võimalik tagumisi istmeid kokku panna, mistõttu mahutas pakiruum 462 liitrit. Kuid peale 2004. aastat toodetud autode tagumisi istmeid sai kokku panna, mis võimaldas pakiruumi mahtu 945 liitrini suurendada. Tee kliirens oli 148 mm.
Mõlemad vedrustused olid iseseisvad: eesmine oli MacPhersoni tüüpi, tagumine - mitme lüliga. Sõiduki esiteljele olid paigaldatud ventilatsiooniga pidurikettad ning tagateljele - tahked kettad.
Interjöör oli küllaltki avar. Tagumistel istmetel oli rohkelt ruumi. Disainerid kasutasid autos mitmeid nutikaid lahendusi, et muuta auto mugavamaks. Näiteks oli vasaku tagumise ukse käetoes olemas vihmavarju hoidja. Eesmise istme seljatuge võis kergelt muuta tagumise istme reisija jalapingiks.
Põhiversioonid
Kõikide aastate jooksul toodeti kokku ligikaudu 30 Škoda Superb I (3U4) sedaani versiooni. Nende seas olid diislikütuse ja bensiiniga töötavad versioonid. Kõik autod olid esiveoga.
Üks populaarsematest oli 1.9 TDI 130 versioon. Sellel oli 4-silindriline, 8 ventiiliga turbomootor, millel oli vahejahuti; jõuallikas edastas pöördemomenti 285 Nm. Antud pöördemoment saavutati kiirusega 1750 p/min. Sõiduki kiirendusele 100 km/h kulus 10,4 sekundit. Antud versiooni maksimaalne sõidukiirus oli 205 km/h. Kütusekulu oli 4,6 liitrit linnavälises tsüklis, 5,7 liitrit kombineeritud tsüklis ja 7,7 liitrit linna tsüklis. Kandevõime oli 600 kg. Standardvarustusena oli autosse paigaldatud 5-käiguline manuaalkäigukast. Järjestikuse manuaalkäigukasti võis paigaldada lisatasu eest.
Superb I (3U4) trimmitasemed
Superb I (3U4) sedaanid olid saadaval kolme peamise trimmitasemega: Classic, Comfort ning Elegance. Peale nende olid veel sellised trimmitasemed nagu Laurin&Klement, Kompas ja teised.
Üks kõige kallim ja populaarsem trimmitase Elegance hõlmas eesmisi, külgmisi ja pea turvapatju, kõikide istmete kolmepunktilisi turvavöösid, stabiilsus- ja veojõukontrollisüsteeme, diferentsiaalilukk. Juhiiste oli elektrilise ajamiga ja mälu funktsiooniga. Eesmist reisijaistet võis samuti elektriliselt reguleerida. Kõiki istmeid võis soojendada. Siseviimistluses kasutati nahka ning naturaalset puitu.