Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
SsangYongi autosid toodab SsangYong Motor ettevõte, mis asutati Lõuna-Koreas 1954. aastal. Selle töötajate arv on üle 4000 spetsialisti. Uurimis- ja disainikeskused ning tootmishooned asuvad Lõuna-Koreas. Ettevõte on tunnustatud riiklik juht maastikusõidukite tootmisel. Tänapäeval kuulub bränd India korporatsioonile Mahindra & Mahindra Limited.
SsangYongi autode tehnilised andmed
Brändi 2-liitrised bensiini- ja diiselmootorid koos muutuva klapisüsteemiga ja muutuva pikkusega sisselaskekollektoriga on autohuviliste seas populaarsed. Mõlemad mootorid arendavad 149 hj. Bensiini maksimaalne pöördemoment on 197 N · m, diislikütuse pöördemoment - 360 N · m. Viimane tarbib kombineeritud tsüklis 6,2 liitrit kütust 100 km kohta. Tänapäeval paigaldatakse need mootorid näiteks Actyoni krossoverile. Võimsamatel SV220 turbomootoritel on 2,2-liitrine töömaht ja 178 hj väljund. Maksimaalne pöördemoment on 400 N · m. Neljanda põlvkonna Korando krossover ja 2017. aastal debüteerinud maastur Rexton Y400 on nende mootoritega varustatud.
Aktiivne AWD-süsteem on ette nähtud sõitmiseks normaalsel teepinnal ja edastab kogu mootori pöördemomendi esiteljele. AWD-režiimis, mida kasutatakse maastikul, antakse 60% pöördemomendist tagateljele, ülejäänud osa - esisillale. Lukustusrežiimis jaotatakse pöördemoment ühtlaselt. Kiirusel kuni 40 km / h tagab see auto stabiilsuse lumistel või jäistel avalikel teedel. Selle süsteemiga on varustatud tänapäevased krossoverid Actyon, XLV ja Korando. Osalise tööajaga 4WD-süsteemil on kaks töörežiimi: kõrge - libedatel teedel ja madal - rasketel maastikuoludel. Selline süsteem võimaldab säästa kütust ning täna on see paigaldatud Rextoni maasturile ja Actyon Sporti krossoverile. Varem kasutati seda aastatel 2007–2015 toodetud Kyroni mudelitel.
Roolisüsteemi saab reguleerida. Seega nõuab sportrežiimis rool pööramiseks rohkem pingutusi, mugavusrežiim aga hõlbustab manööverdamist, kui parkida või madalal kiirusel sõita. Tänapäeval kasutatakse seda tehnoloogiat krossoveritel Trivoli ja XLV.
Suurt tähelepanu pööratakse ohutusele. 2019. aastal sai Korando krossover Euro NCAP-i kokkupõrketestil maksimaalselt 5 tärni. Auto on varustatud IACC nutika adaptiivse püsikiiruse regulaatoriga, mis hoiab teatud kiiruse ja ohutu vahemaa ees oleva sõidukini. Peale selle on SsangYong Korando ja Rexton varustatud kaasaegsete turvasüsteemidega: eesmine kokkupõrke hoiatus (FCW), hädapidurduse assistent (AEBS), rajalt lahkumise hoiatus (LDWS) ja sõiduraja hoidmise abivahend (LKAS). Saadaval on ka LCA (rajavahetuse abivahend), mis hoiatab kiiresti tagant läheneva sõiduki eest. DAA (juhi tähelepanu märguanne) tehnoloogia tuvastab juhi tähelepanu vähenemise ja annab hoiatussignaali, pakkudes sõidu ajal pausi. Peale selle on Rextoni linnamaasturil ja Musso pikapil täppisraami tugevdatud terasest (AHSS).
autovaruosadonline.ee: kõik teie sõidukile vajalikud osad
Meie e-poes saate igal ajal osta SsangYongi varuosi madala hinnaga. Lisaks võite teatud summa eest süüteküünalde, piduriklotside või muude osade ostmisel pakkuda teile tasuta kohaletoimetamist. Telli kõik, mida vajate autoremondiks, kiiresti ja odavalt.