Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
SSANGYONG Korando III SUV (CK) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
SsangYong Korando III (C200) on 5-ukseline linnamaastur, mida toodeti 2010. – 2018. aastatel. Enne selle turule ilmumist esitleti avalikkusele mitmeid kontseptuaalseid autosid: esimest 2008. aastal Pariisi autonäitusel ja teist 2009. aastal Souli autonäitusel. Toodetav sõiduk debüteeris 2010. aastal Busani autonäitusel. Maastur oli atraktiivse, stiilse ja moodsa välimusega: väliskujunduse töötasid välja tuntud disainifirma Italdesign spetsialistid. See oli esimene Korea tootja poolt valmistatud sõiduk, millel oli kandekere. SsangYong Korando III (C200) varuosi saate soodsa hinnaga osta meie e-poest.
SsangYong Korando III (C200): spetsifikatsioonid
Need maasturid olid 4410 mm pikkused, 1830 mm laiused ja 1675 mm kõrgused. Sõitjateruumis oli piisavalt ruumi juhi ja 5 reisija jaoks. Pagasiruum mahutas 486 liitrit ja selle mahtu võis kokku pandud tagumiste istmetega suurendada kuni 1312 liitrini. Tee kliirens oli 180 mm.
Eesmine vedrustus oli iseseisev, MacPhersoni tugivardaga, tagumine oli multilink vedrustus. Mõlemale teljele olid paigaldatud ventileeritud pidurikettad. Paljudel versioonidel olid laiad, madala profiiliga rehvid.
Põhiversioonid
Kogu tootmisperioodi jooksul toodeti enam kui 10 SsangYong Korando III (C200)linnamaasturi versiooni, sealhulgas diisli, bensiini ja kahe kütusega mudeleid. Nad võisid olla esi- või täisveoga. Käigukaste oli kahte tüüpi: 6-käiguline automaatkäigukast ning manuaalkäigukast.
2.0 XDi 4WD АТ oli tasakaalustatud omadustega. Sellel versioonil oli 4-silindriline, 16 ventiiliga 175-hobujõuline mootor, millel oli turbolaadur, vahejahuti, aga ka Common Rail otsene sissepritsesüsteem. Mootori suurim pöördemoment 320 N⋅m saavutati kiirusel 2000 p/min. Auto kiirenes 0–100 km/h-ni 10,8 sekundiga ja selle maksimaalne sõidukiirus oli 186 km/h. Need sõidukid olid suhteliselt madala kütusekuluga: 100 km kohta tarbisid need 9,6 liitrit linna tsüklis, 7,5 liitrit kombineeritud tsüklis ja 6,3 liitrit linnavälises tsüklis. Autode maksimaalne lubatud kandevõime oli 568 kg.
SsangYong Korando III (C200): trimmitasemed
Olenevalt turust ja tootmisaastast olid SsangYong Korando III (C200) linnamaasturid saadaval paljude erinevate trimmitasemetega, nagu näiteks Crystal, Quartz, Sapphire, STD, STD-1, DLX, DLX-1, DLX-2 ja DLX-3.
Pakettidel oli laias valikus seadmeid. DLX-1 trimmitase hõlmas pidurdusjõu jaotusega mitteblokeeruvat pidurisüsteemi, elektroonilist stabiilsusprogrammi, aktiivset ümbermineku kaitsesüsteemi, mäkke sõidu abisüsteemi ja hädapidurdamise abisüsteemi. Kõik uksed lukustusid automaatselt, kui sõiduk saavutas kiiruse 4 km/h. Eesmised istmed olid varustatud aktiivsete peatugedega. Samuti paigaldati tehases eesmised ja külgmised turvapadjad ning külgmised kardina turvapadjad. Autode kaitsmiseks maastikusõidu ajal oli kere all kivikillustiku kate, rattakoopa veljed, eesmised ja tagumised rattakoopa logarid . Kliimaseade, kruiisikontroll, elektriaknad ja elektrilised peeglid ning roolivõimendi muutsid sõitmise eriti mugavaks.