SSANGYONG Musso SUV Varuosad
Varuosad — SSANGYONG Musso SUV
-
Tüüp 2.9 TDAasta (Kust-kuhu): 04.1998 - 09.2007
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 88Võimsus [hj] 120Silindri maht 2874Silindrid 5
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.3 TDiC NelikveduAasta (Kust-kuhu): 05.1997 - 10.2003
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 74Võimsus [hj] 101Silindri maht 2299Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 2.9 TDAasta (Kust-kuhu): 04.1998 - 12.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 108Võimsus [hj] 147Silindri maht 2874Silindrid 5
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
Autovaruosad edasistele SSANGYONG MUSSO mudelitele:
Lisaks järgmistele SsangYoung mudelitele:
Enim tahetud osad SSANGYONG Musso SUV-le
SSANGYONG Musso SUV varuosade kataloog
Populaarsed kaubad SSANGYONG MUSSO (FJ)
Populaarseimad lisatarvikud automudelile SSANGYONG Musso SUV
SSANGYONG Musso SUV autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
SsangYong Musso (FJ) on keskmiste mõõtmetega maastur, mida toodeti 1993. - 2005. aastatel. Avar sõitjateruum, kõrge ohutuse tase, stiilne kujundus ja suurepärane jõudlus muutsid selle sõiduki tuntuks kogu maailmas. Neid kasutati ka Suurbritannia politsei poolt. Maasturi väliskujunduse töötas välja inglise disainer Ken Greenley. Sõiduk võitis kaks korda, 1994. ja 1996. aastal Birminghami autonäitusel auto disaini auhinna. Meie e-poest saate ostaSsangYong Musso (FJ) varuosi. Meil kehtivad tihtipeale madalad hinnad populaarsetele komponentidele, nagu näiteks salongi filtrid,pidurisadulad ning süüteküünlad.
SsangYong Musso (FJ): spetsifikatsioonid
SsangYong Musso (FJ) maasturid olid 4640 mm pikkused, 1905 mm laiused ja 1735 mm kõrgused. Peale 1998. aasta ümberkujundamist muutusid auto kere mõõtmed natuke, hiljem oli kere 4656 pikkune, 1864 mm laiune ja 1735 kõrgune. Sõitjateruum oli piisavalt avar, et sinna mahtus juht ja 4 reisijat. Pagasiruum oli tohutult suur: sõltuvalt tagumiste istmete asendist varieerus selle maht 1120 - 1920 liitri vahemikus. Tee kliirens võis olla vahemikus 195 - 205 mm.
Eesmine vedrustus oli iseseisev ja varustatud kahekordse hoova kujulise vardaga, tagumine oli aga sõltuv vedrustus. Pidurikettad olid paigaldatud nii auto esi- kui ka tagateljele.
Põhiversioonid
Tootmisperioodi jooksul valmis enam kui 10 SsangYong Musso (FJ) maasturi versiooni. Enamus neist kujutasid endast diiselmudeleid. Nad kõik olid täisveoga.
Antud sõidukid olid varustatud Korea tootja litsentsi põhjal valminud Mercedes-Benz mootoritega. Neile oli iseloomulik suurem töökindlus. Näiteks 3,2-liitrine bensiinimootor suutis hõlpsalt läbida miljoni km pikkuse vahemaa ilma suurema remondi vajaduseta.
TDL 2.9 versioon oli küllaltki säästlik. See versioon oli varustatud 5-silindrilise, 10 ventiiliga turbomootoriga, millel oli otsene kütuse sissepritsesüsteem. Mootori võimsus oli 120 hj. Selle suurim pöördemoment 256 N⋅m saavutati kiirusel 2400 p/min. Kiirendusele 0–100 km/h-ni kulus sõidukil 16,9 sekundit. Auto maksimaalne sõidukiirus oli 162 km/h. Sõiduk tarbis 100 km kohta 11,6 liitrit kütust linna tsüklis, kombineeritud tsüklis - 8,8 liitrit ja linnavälises tsüklis - 7,2 liitrit. Selle maksimaalne lubatud kandevõime oli 655 kg.
SsangYong Musso (FJ): trimmitasemed
SsangYong Musso (FJ) maasturid olid saadaval järgmiste trimmitasemetega: E, TDX, TDL, EX ja TDX Prestige.
TDX Prestige trimmitasemega oli autos pidurdusjõu jaotusega mitteblokeeruv pidurisüsteem, veojõukontrolli süsteem, lukustusdiferentsiaal, juhi turvapadi, kaugjuhtimisega kesklukustus, elektrilised tiivapeeglid, kruiisikontroll ja kliimaseade. Klaasipuhasti labasid käivitusid vihmaanduritega. Sõitjateruum oli väga mugav. Istmetel olid peatoed. Autos olid nii eesmised kui ka tagumised keskmised käetoed.