VW Lupo 6x1 Varuosad
Varuosad — VW Lupo 6x1
-
Tüüp 1.2 TDI 3LAasta (Kust-kuhu): 07.1999 - 07.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 45Võimsus [hj] 61Silindri maht 1191Silindrid 3
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.4 16VAasta (Kust-kuhu): 09.1998 - 07.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 55Võimsus [hj] 75Silindri maht 1390Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.4 TDIAasta (Kust-kuhu): 01.1999 - 07.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 55Võimsus [hj] 75Silindri maht 1422Silindrid 3
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.7 SDIAasta (Kust-kuhu): 09.1998 - 07.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 44Võimsus [hj] 60Silindri maht 1716Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp DiiselKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.6 GTIAasta (Kust-kuhu): 09.2000 - 07.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 92Võimsus [hj] 125Silindri maht 1598Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.4 16VAasta (Kust-kuhu): 08.1999 - 07.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 74Võimsus [hj] 100Silindri maht 1390Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
-
Tüüp 1.4 FSIAasta (Kust-kuhu): 02.2001 - 07.2005
-
Auto kere tüüpDraivi tüüp
-
Võimsus [kW] 77Võimsus [hj] 105Silindri maht 1390Silindrid 4
-
Ventiili kohta põlemiskamberMootori tüüpÜlekanne ---
-
Kütuse tüüp BensiinKütuse käsitlemine ...Pidurisüsteem ...
Lisaks järgmistele Volkswagen mudelitele:
Enim tahetud osad VW Lupo 6x1-le
VW Lupo 6x1 varuosade kataloog
Populaarseimad rehvimõõdud VW Lupo 6x1
Populaarsed kaubad Volkswagen Lupo (6X1, 6E1)
Populaarseimad lisatarvikud automudelile VW Lupo 6x1
Volkswagen Lupo / Lupo 3L (6X1, 6E1) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Volkswagen Lupo 6X1, 6E1 autod on 4- ja 5-kohalised luukpärad, mis toodeti Euroopas 1998-2005 aastatel. 3L modifikatsioone, mis olid märgistatud 6E1 indeksiga, valmistati alates 1999. aastast. Kõik autod olid saadaval 3-ukselise kere versiooniga. Mainekas Saksa autoklubi ADAC nimetas selle auto 2006 aastal oma klassi parimaks. See on populaarne ka tänapäeval. Saate osta Volkswagen Lupo 6X1, 6E1 varuosasid meie e-poest. Oleme valmis pakkuma igale kliendile kvalifitseeritud internetituge, erinevaid komponente, kampaaniaid ja allahindlusi.
Volkswagen Lupo 6X1, 6E1 tehnilised andmed
VW Lupo 6X1 luukpärad olid 3527 mm pikad, 1639 mm laiad ja 1459 mm kõrged. Vaatamata kompaktsele mõõtmele võis nende pagasiruumi maht ulatuda kuni 830 liitrini, kuigi see oli avatud tagumiste istmetega ainult 130 liitrit. Tänu madalale sõidukõrgusele 109 mm, oli auto teel stabiilne.
3L luukpära mõõtmed erinesid pisut tavalisest, kõigest mõne mm-ga. Selle pikkus oli 3529 mm, laius - 1621 mm, kõrgus - 1464 mm, tee kliirens - 103 mm.
Peamised modifikatsioonid
Tootmisaastate jooksul anti välja 12 Lupo luukpära (1998-2005) modifikatsiooni: põhisõidukitena kuus bensiini ja kaks diiselmootoriga ning 2 bensiinimootoriga modifikatsiooni võimsale GTI-le.
Kõige tuntum modifikatsioon oli Lupo 3L 1.2 TDI AT. See oli maailma esimene seeriatootmises olev auto, mis tarbis keskmiselt 3 liitrit kütust 100 km kohta. Autosse paigaldati turboülelaaduriga 3-silindriline 61 hj mootor ja otsesissepritse. Auto kandevõime oli 280 kg.
Kere tootmiseks kasutati õhukesi, kuid tugevat teraspaneeli, samal ajal kui kapott, uksed, istmete raamid ja vedrustuse elemendid valmistati magneesiumist või alumiiniumist. Selle tulemusena muutus auto teistest 150 kg kergemaks. Tiptronic funktsiooniga automaatne käsikäigukast võimaldas juhi iseenda äranägemise järgi optimaalset käiku valida. Eco-režiimis oli mootori võimsus piiratud, see oli 41 hj, samuti hoiti ökonoomses vahemikus mootori pöördemomenti. Üldiselt oli sõiduki kütusekulu maanteel 2,7 liitrit, kombineeritud sõidutsüklis 3 liitrit ja linnas 3,6 liitrit.
2003. aastal sõitis tuntud Austria võidusõitja Gerhard Plattner 4683 km 3L 1.2TDI AT-ga, kulutades kütusele ainult 90.94€. Tema reis algas Norrast ja lõpes Hollandis, Kokku külastas rallisõitja 20 Euroopa riiki.
Lupo 6X1, 6E1 konfiguratsioonid
Esialgu oli auto saadaval kahe viimistlustasemega- E ja S, hiljem lisati Sport. Spetsiaalset viimistlust pakuti GTI-le.
Lupo GTI erines põhimudelist laiendatud võrede, kere komplekti olemasolu ja laiendatud tagumise spoileri poolest. Auto sportlikku olemust rõhutasid: kahekordne väljalasketoru ja madala profiiliga 205/45 R15 rehvid.. Bosch Aerotwin klaasipuhastid olid paigaldatud standardvarustuses. Sisekujunduseks kasutati punaste õmblustega nahka ja alumiiniumist sisendeid.