
Auto Õlisurvelülitus
Õlisurve andur —
Õlisurve andur: kasulik informatsioon
Kuidas tuvastada õlirõhu anduri rikkeid?
Selleks. et teostada anduri sõltumatut diagnostikat tuleks see pesast eemaldada ja selle asemele paigaldada mehaaniline manomeeter. Sellega tuleb mõõta õlirõhku. Kui see on tühikäigul üle 0.65 baari ja suureneb koos kasvavate pööretega.annab see märku. et andur on purunenud. Lisaks tuleb kontrollida elektrilist vooluringi. Kui kontaktid on kahjustatud või lühises. siis on anduri tõrke põhjus tõenäoliselt selles.
Võite tuvastada. et õlirõhu andurit tuleb kontrollida järgmiste sümptomite ilmnemisel:
- õlirõhu näitajad ületavad suurtel pööretel 4.5-6.5 baari;
- normaalse õlitaseme korral süsteemis süttib armatuurlaual mootoriõli rõhuindikaator.
Õlirõhu anduri rikete põhjused
Niiskuse või mustuse sisse pääsemisel on komponendile häiriv mõju. Sellega võib kaasneda oksüdeerumine. Halva kvaliteediga või liiga viskoosse õli kasutamine soodustab osa komponentide saastumist. Kui andurile rakendatakse ulatuslikku mehaanilist jõudu. võib see põhjustada kahjustusi ja sellest tulenevalt osa ebakorrektset töötamist.
Kui sõidukiga hakatakse sageli sõitma külma mootoriga või suurendatakse elektriahela pinget võib see põhjustada kaitsme läbipõlemist. elektriühenduse kahjustusi või juhtmestiku lühiseid.
Õlirõhu anduri remont ja asendamine
Rikete ennetamiseks asendage vedelat tihendusainet korrapäraselt ja puhastage osasid. pöörates erilist tähelepanu paigaldusavale. Ärge kasutage teravaid ega abrasiivseid tööriistu: sellega võite komponenti kahjustada.
Kui olete kontrolli käigus tuvastanud. et andur on defektne asendage see. Selleks toimige järgmiselt:
- Demonteerige mootori alumine kate.
- Ühendage lahti juhtmestiku pistik ja eemaldage defektne andur.
- Määrige uue komponendi keermestust vedela hermeetikuga ja paigaldage see kinnituskohta.
- Ühendage kõik elemendid kokku.