Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Siseneva õhu temperatuurianduri diagnostika viiakse läbi kahes etapis. Esimesena tuleb mõõta komponendi sisetakistust erinevate temperatuuride režiimidega. Selleks on komponent vaja demonteerida ja ühendada selle kaks juhet oommeetriga. Temperatuuri on saab muuta soojuspüstoli või soojavee paagi abil. Oommeetri näidud peavad muutuma proportsionaalselt temperatuuriga. Täpse arvude suhte leiate auto detaili paigaldusjuhendist.
Järgmine diagnostika etapi eesmärk on komponendi ja selle ühendusjuhtmete visuaalne hindamine. Kontrollige hoolikalt kontakti purunemise ja oksüdatsiooni märkide suhtes. Veenduge, et juhtmed on õigesti ühendatud ega pole kahjustada saanud. Kui te ei suutnud probleemi iseseisvalt tuvastada pöörduge autotöökoja pädeva mehaaniku poole.
Võite märgata, et siseneva õhu temperatuuriandur vajab diagnostikat, kui ilmnevad järgmised märgid:
Komponentide kahjustused võivad olla seotud sisselasketorustiku kõrge rõhuga. Abrasiiviosakeste ja kütuse sattumine komponenti toob kaasa indikaatori tundlikkuse kadumise, mille tõttu edastab andur valesid andmeid. Sageli on enneaegse kulumise põhjuseks madala kvaliteediga komponendid või tootmisdefekt.
Korrosiooni tekkimine ühendusklemmidele või juhtmestikule on tingitud niiskusest ning sagedastest temperatuurimuutustest. Vale pistikute ühendamine võivad mõjutada komponendi sisetakistust.
Ainus võimalus taastada komponendi töövõime on selle puhastamine. Eemaldage spetsiaalse elektriseadmete jaoks mõeldud puhastusvahendiga kontaktidelt süsinikujäägid. Selline manipulatsioon on mõistlik vaid juhul, kui komponent ei ole kahjustada saanud ja selle toimimist takistab ainult reostus. Kõigil muudel juhtudel on komponent vaja asendada.
Anduri asendamiseks kasutage järgmist algoritmi: