Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
CITROËN Relay I Van (244) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Citroën Jumper I (244) autod on 2- ja 3-kohalised kaubikud, mille tootmine toimus aastatel 2002–2006. Nende debüüt toimus Euroopa maanteetranspordi näitusel Amsterdamis. Mitmekülgsus oli nende autode üks peamisi eeliseid. Kaubikud olid saadaval erinevate teljevahe ja katuse variantidega. Klient võis valida kokku kuni 20 keha versiooni. Meie kodulehel saate tellida Citroën Jumper I (244) varuosi taskukohase hinnaga. Jääge värskendatuks meie kampaaniate kohta ja ärge jätke soodsaid pakkumisi vahele.
Citroën Jumper I tehnilised omadused (244 l)
Citroën Jumper I (244) kaubikutel võis olla lühike (2850 mm), keskmine (3200 mm) või pikk (3700 mm) teljevahe. Keha pikkus oli vastavalt 4749 mm, 5099 mm või 5599 mm. Laius oli 2024 mm. Kõrgus võis olla 2150 mm, 2470 mm, 2725 mm või 2860 mm. Pagasiruumi maht oli mõnes versioonis 14 m3. Juurdepääs pagasiruumile oli tagatud kahe poolega tagaukse ja külgliugustega.
Eesmine vedrustus oli sõltumatu MacPhersoni tugedega, tagumine - sõltuv lehtvedrudega. Pidurikettaid paigaldati sõiduki esiteljele, tagateljele - trumleid. Keha oli korrosiooni eest kaitstud.
Lastiruumi eraldati salongist metallist vaheseinaga. See oli eriline aken lasti sesundi kontrollimiseks.
Peamised modifikatsioonid
Tootmisaastate jooksul toodeti umbes 10 Citroën Jumper I (244) kaubikute modifikatsiooni. Nende hulka kuulus bensiini ja diislikütuse ning veeldatud naftagaasil töötavad versioonid. Autodel võis olla ees- või nelikvedu.
Need kaubikud olid küllaltki kütusesäästlikud ja nende mootorid näitasid suurepäraseid veojõu omadusi. Näiteks, 29CH 2.0 HDi versioon 4-silindrilise turboülelaaduriga ja Common Raili kütuse sissepritsesüsteemiga tarbis linnavälises tsüklis umbes 7,8 liitrit kütust, 8,7 liitrit - kombineeritud tsüklis ja 10,2 liitrit - linnatsüklis. Maksimaalne pöördemoment 190 N⋅m saavutati 1900 pööret minutis. See tagas usaldusväärse käivitumise isegi täiskoormuse korral. Veoauto suutis transportida kuni 1115 kg. Selle tippkiirus oli 130 km/h.
Jumper I trimmitasemed (244)
Citroën Jumper I (244) kaubikutel oli ainult vajalik varustus. Lisaks oli paljud süsteemid saadaval ainult valikuliselt. Autol oli hüdrauliline roolivõimendi, elektrilised akende tõstukid, mitteblokeeruv pidurisüsteem, elektriliselt reguleeritavad küljepeeglid, helisüsteem, konditsioneer, juhi ja reisija turvapadjad, immobilisaator ja veojõukontroll.