Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
CITROËN Relay II Van (250) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Citroën Jumper II (250) autod on 2- ja 3-kohalised kaubikud, mis olid tootmises aastatel 2006–2014. Esmakordselt avati need Madridi autonäitusel. 2007. aastal said autod teise kohta mõjuka võistlusel “Van of the Year”. 2012. aastal võtsid nad kolmanda koha. Citroën Jumper (250) odavaid varuosasid saate osta meie e-poes. Hakake meie kliendiks ja jääte teie ostudega kindlasti rahul: lisaks taskukohastele hindadele pakume kõrgeima kvaliteediga teenust.
Citroën Jumperi (250) tehnilised omadused
Citroën Jumperi (250) kaubikut pakuti kolme teljevahe variandiga: 3000 mm, 3450 mm ja 4035 mm. Kere pikkus võis olla 4963 mm, 5413 mm, 5998 mm ja 6363 mm. Kõrgus võis olla ka erinev: 2254 mm, 2524 mm ja 2764 mm. Laius oli 2050 mm. Kliirens oli 110 mm. Sõltuvalt valitud kehamõõtudest varieerus kaubaruumi maht 8 kuni 17 m³.
Põhi trimmitasemel oli kehal 4 ust. Täiendava tasu eest sai tellida ka täiendava lükandukse. Selle segmendi autode tõmbetegur oli madal ja see oli 0,31.
Eesmine vedrustus oli sõltumatu MacPhersoni tugedega, tagumine - sõltuv lehtvedrudega. Tootja paigaldas mõlemale sõiduki teljele: esiteljele - ventileeritud pidurikettaid, a ja taga - tahked.
Peamised modifikatsioonid
Aja jooksul toodeti rohkem kui 10 Citroën Jumperi (250) kaubikut. Kõik need olid varustatud diiselmootoriga. Neil oli esivedu.
2.2 HDi MT L3H2 versioon näitas võimsuse ja kütusesäästlikkuse ideaalset kombinatsiooni. See oli varustatud 130 hj 4-silindrilise 16-klapilise mootoriga turbolaaduriga, millel on vahejahuti, Common Rail kütuse sissepritsesüsteem ja 6-käiguline manuaalkäigukast. Mootori maksimaalne pöördemoment, 320 N∙m, saavutati kiirusel 2000 p/min. Maksimaalne kiirus jõudis kuni 145 km/h-ni. 100 km kohta tarbis auto kombineeritud tsüklis 9,3 liitrit kütust, 10,9 liitrit - linnatsüklis, 8,3 liitrit - linnavälises tsüklis. Selle versiooni maksimaalne kandevõime oli 1525 kg.
Jumper II trimmitasemed (250)
Citroën Jumper II kaubikute standardvarustus oli minimaalne. Sõidukijuht sai siiski valida lisavarustust laiast valikust variantidest, sõltuvalt tema vajadusest.
Tehasesse paigaldatud seadmetesse võis kuuluda juhi turvapadi, pidurdusjõukontrolliga mitteblokeeruv pidurisüsteem, juhiistme kõrguse manuaalne reguleerimine, halogeeni esituled, kesklukustus, immobilisaator, istme kangapolster, elektrilised klaasitõstukid. Lisatasu eest olid pakutud vihma- ja valgusandurid, esilaterna pesurid, kliima- ja püsikiiruse hoidja, atermaalsed klaasid, võimsuse küljepeeglid, soojendusega istmed, reisija turvapadi, külgmised turvapadjad, udutuled, stabiilsuskontrollisüsteem ja veojõukontroll, pneumaatiline vedrustus.