Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
CITROËN Relay I Van (230) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Citroën Jumper I (230 L) autod on 2- ja 3-kohalised kaubikud, mis olid toodetud aastatel 1994–2002. Nende debüüt toimus Genfi autonäitusel. Nende autode välispinna lõi kuulus Itaalia disainer Giorgetto Giugiaro (it. Giorgetto Giugiaro) ItalDesign stuudios. Ta suutis saavutada ainult 0,35 tõmbeteguri, mis oli selle segmendi autode puhul üsna madal. Nende autode praktilisust, usaldusväärsust ja mitmekülgsust hinnati nõuetekohaselt: nad võitsid 1994. aastal prestiižse tiitli „Rahvusvaheline aasta kaubik”. Registreeruge meie kodulehel, et teil oleks alati võimalik osta Citroën Jumper I (230 L) varuosasid uskumatult madalate hindadega. Lisage huvipakkuvaid komponente, oma soovinimekirja ja me teavitame teid, kui kaubale on allahindlus.
Citroën Jumper I tehnilised omadused (230 l)
Citroën Jumper I (230 L) autodel võis olla lühike, keskmine või pikk teljevahe: vastavalt 2850 mm, 3200 mm või 3700 mm. Kere pikkus võis olla 4749 mm, 5099 mm või 5599 mm. Seda võis kombineerida erinevate kõrgustega: 2150 mm, 2470 mm, 2725 mm või 2860 mm. Kere laius oli 2024 mm.
Kliirens oli 110 mm. Eesmised sõltumatud ja tagumised sõltuvad vedrustused olid lihtsad ja usaldusväärsed. Autol oli 4 ust. Tagumine uks oli kahe poolega.
Sõltuvalt auto kere pikkuse ja kõrguse suhtest varieerus lastiruumi maht 7–14 m3. Juhiistme taga paigaldas tootja metallist kaitsva vaheseina. Reisija istme tagaosa oli kokkuklapitav, mis võimaldas transportida pikki objekte.
Pidurikettaid paigaldati ainult esiteljele. Tagumine oli varustatud trumlitega.
Peamised modifikatsioonid
Aastate jooksul toodeti rohkem kui 10 Citroën Jumper I (230 L) versiooni; enamik neist oli diislikütusega. Reeglina oli neil esivedu, kuid valmistati ka neljaveoautosid.
33LH 2.8HDi versioon oli üks võimsamaid. Sellel oli 146 hj 4-silindriline 8-klapiline mootor, mis oli toodetud SOFIMi poolt. Tänu turboülelaadurile ja vahejahutile oli mootori maksimaalne pöördemoment 310 N⋅m Seda saavutati 1500 p/m. Auto jõudis 100 km/h 20,2 sekundiga. Selle tippkiirus oli 146 km/h. Common Raili kütuse sissepritsesüsteem tagas optimaalse kütusekulu: 12,8 liitrit 100 km kohta kombineeritud tsüklis. Maksimaalne kandevõime oli 1100 kg.
5-käiguline manuaalkäigukast oli üsna usaldusväärne ja läks harva katki. Kuid mootor oli õli kvaliteedi suhtes äärmiselt tundlik: isegi väikseimad kõrvalekalded õlifiltri ja määrdeaine soovitatud asendustingimustest võisid kaasa tuua kuluka remondi.
Jumper I (230 l) trimmitasemed
Jumper I (230 L) kaubikud olid varustatud ainult vajalike funktsioonidega. Reeglina pakuti lisavõimalusena isegi mitteblokeeruvat pidurisüsteemi. Lisaks on lisatasu eest saadaval kliimaseade, elektrilised klaasitõstukid, esi-turvapadjad ja helisüsteem.