Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
PEUGEOT Boxer Van (230) autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Peugeot Boxer (230L) kaubikud on kolmekohalised kommertssõidukid, mida toodeti 1994–2003 aastatel. Esimest korda demonstreeriti neid Genfi autonäitusel. Nende autode kere kujundas kuulus Itaalia disainer Giorgetto Giugiaro. Tõmbekoeffetsient oli selle klassi autode puhul üpris madal, ainult 0,35. Selle mudeli kujundamisele kulus kokku 7 aastat. Uut autot ei jäetud tähelepanuta ning see võitis „Rahvusvahelise aasta furgooni” tiitli kohe peale välja andmist. Meie e-poest saate osta Peugeot Boxer (230L) furgoonide varuosi - süüteküünaldest kuni sisepaneeli klambriteni.
Peugeot Boxer (230L) kaubikute tehnilised spetsifikatsioonid
Furgoone valmistati erineva teljevahe pikkusega. See varieerus 2850–3700 mm vahemikus. Vastavalt sellele võis auto kere pikkus olla vahemikus 4749–5599 mm. Auto laius oli alati 2024 mm. Kõrgus võis samuti erineda: see oli vahemikus 2150 kuni 2860 mm. Kaubaruumi maht võis olla 7,5–14,0 m³. Auto kerele oli iseloomulik korrosioonikindlus.
Eesmine vedrustus oli iseseisev, tagumine sõltus lehtvedrudest. Pidurikettad olid paigaldatud sõiduki esiteljele, trumlid - tagateljele.
Põhiversioonid
Tootmisperioodi jooksul toodeti ligikaudu 20 Peugeot Boxer (230L) kaubikut versiooni. Suurem osa neist olid bensiiniga. Kõige sagedamini edastati mootori pöördemoment esiteljele. Kuid lisaks esiveoga autodele olid tootevalikus saadaval ka täisveoga sõidukid.
Autod töötasid 1,9–2,8 L mootoritega. Väikseima võimsusega mootor oli 68-hobujõuline; kõige võimsam - 127-hobujõuline. Sõltuvalt valitud versioonist oli autode kandevõime vahemikus 900–1900 kg. Kütusekulu võis kombineeritud tsüklis olla 8–13,5 liitrit. Kaubikud olid varustatud 5-käigulise manuaalkäigukasti või 4-käigulise automaatkäigukastiga.
Peugeot Boxer (230L) autode trimmitasemed
Peugeot Boxer (230L) kaubikute varustus oli minimalistlik. Reisijate istmed olid kahekordsed. Juhiistme kõrgust ja kallet ettepoole/tahapoole sai reguleerida. Kõikidel istmetel olid peatoed. Sõitjateruumile oli iseloomulik ergonoomilisus: väikeste asjade hoidmiseks oli palju kohti ja käigukasti kang oli paigaldatud armatuurlauale.