Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Rattakoopa on sõiduki ratta maja organismis arch-kujuline süvend. See on kaks olulist ülesannet. See pakub ohutus jalakäijate ja teiste autodega sest rooli asub sõiduki keret. Vormel 1 autod ei ole rattakoopa. Oht on, et kui kokkupõrge autod rattad endast õhku. Teine ülesanne on kaitsta auto muda sõites. See eesmärk kaitsev fender valvurid olid luua, mis ühendatakse ratta arch.
Teoreetiliselt rattakoopa vastutab korrosiooni. Seega kasutatakse materjali, mis ei ole kohustatud korrosiooni. See materjal on raske tee metalli mõju. Aga ikkagi, see võib olla vigastatud õnnetuse põhjustada. Sageli juhtub, et kaitsev fender valvurid murda. Kuid on lihtne vahetada. Selleks on vaja eemaldada ratta. Kui on rattakoopa tõsist kahju, on see kallim seda parandada. On võimalik, siis tuleb rataste suunang. Sellepärast, et auto omanik ei suuda seda teha. Mõned autod ratta arch maht ei ole suur. See võib olla probleem, kui tuleb rehvi ketid ratastele.
Mõnel juhul on võimalik paigaldada keti. Tähelepanu sellest autot ostes, kui sõidad koht, kus on vaja kasutada rehvi kett. Samuti on võimalik panna väiksem rehv rehvi ketid. Kas soovite osta boot kaas, tie rod, poritiiva fender, kondensaator, lambda andur, rooli servo pump, kütusepaak või teise varuosa autole? Meie e-poest leiad kõik vajalikud varuosad sinu auto.
Ratta koopa tõrked
Märgid ratta koopa tõgetest
Ratta koopa rikete põhjused
Diagnostika
Ratta koopa seisukorda tuleb regulaarselt kontrollida. Selleks tuleb teostada visuaalne ülavaatus, eelnevalt eemaldades ratta. Parandustöid on vaja teostada rooste või märkimisväärsete kahjustuste esinemisel.
Sisemuse kontrollimiseks tuleb rattakoobas eemaldada. Komponent peab olema lahti ühendatud pikisuunalise liikme küljest ja klambrid peavad olema eemaldatud.
Ratta koopa kasutus ajal limiteeringuid pole. Kui nende eest korrektselt hoolt kanda ei pruugi nende vahetamine kunagi üldse vajalikuks osutuda.
Ratta koopa parandamine ja asendamine
Parandustööd klassifitseeritakse eesmärgi alusel: konstruktsiooni parandamiseks ja kahju likvideerimise kavandamiseks.
Selleks, et pikendada ratta koopa tööiga, tuleks kasutada korrosioonivastast ainet, et kaitsta ratta koopa pinda kruusa ja muude kõvade objektide eest, mis selle pinnaa kokkupuutude võivad. Lukud ja võimendipadjad toimivad lisakaitsena. Need tuleks keevitada juhuks kui poritiiva pind sai piisavalt kahjustada.
Peaksite ratta koopasse paigaldama spetsiaalse lisapaagi paigaldades suurema diameetirga rattad kui standad ettenäeb. See võimaldab ratta vabakeerlemist vältides porilaua pinnaga kokkupuutumist.
Väiksemate pragude või aukude tihendamiseks on metallplaadid täiesti sobilikud. Need või keevitada või spetsiaalse koostisega liigiga paika liimida.
Kui rike pole senlgunud aga sõitmisel tekkiv müra on liiga suur on soovitatav porilauad katta helikindla materjaliga, selleks võib kasutada bituumenmaterjali. Seda kantakse peale mitme kihina, sellepärast tuleks selised tööd lasta teha teeninduses.
Kui rattakoopad on õnnetuse tagajärljel mehaaniliselt kahjustada saanud, on vaja need osad välja vahetada. Tugeva korrosiooni esinemine on teine näidustus, mis annab märku detaili vahetamise vajadusest. Rooste tekib siis, kui auto on pikemat aega välitingimustes.