Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
PEUGEOT 406 Sedaan autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Peugeot 406 (8B) autod on 5-kohalised keskmise klassi sedaanid, mida toodeti 1995–2004 aastatel. Atraktiivne kujundus, kõrge mugavustase, kütusesäästlikkus aitasid autodel saada märgatud: 1996. aastal said nad "Euroopa aasta auto " võistlusel teise koha. Kuulsa ajakirja “What Car?” poolt pälvisid nad “Aasta auto” tiitli. Meie e-poest leiate laias valikus antud autode komponente. Tänu arvukatele kampaaniatele on Peugeot 406 (8B) varuosade ostmine meilt väga tulus.
Peugeot 406 (8B) tehnilised spetsifikatsioonid
Peugeot 406 sedaanid olid 4555 mm pikad, 1764 mm laiad ja 1396 mm kõrged. Autode kere mõõtmed muutusid veidi peale ümberkujundamist 1999. aastal: selle pikkus ja kõrgus olid järgnevad: 4598 mm ning 1412 mm. Sõiduki pakiruumi maht oli 430 liitrit. Sõltuvalt versioonist oli tee kliirens vahemikus 119–125 mm.
Sõiduki esiteljele olid paigaldatud ventilatsiooniga pidurikettad. Tagateljele paigaldati ilma ventilatsioonita kettad või trumlid. Eesmine vedrustus oli MacPhersoni tüüpi iseseisev vedrustus, tagumine oli iseseisev mitme lüliga vedrustus. Viimasel oli passiivse juhtimise efekt, mis tagas auto suurepärase juhitavuse.
Auto sõitjateruum oli hubane ja mugav. Siseviimistluses kasutati nahka, puitu ja pehmet plastmassi.
Põhiversioonid
Tootmisperioodi jooksul toodeti üle 20 Peugeot 406 (8B) versiooni. Kõik antud autod olid esiveoga. Neisse võis olla paigaldatud 5-käiguline manuaal- või 4-käiguline automaatkäigukast.
Diiselmootoriga 2.0 HDI 110 versioonil olid parimad omadused. Selle sisse oli paigaldatud 4-silindriline, 8 ventiiliga turbomootor, millel oli vahejahuti. Antud mootori pöördemoment oli 250 Nm. See pöördemoment saavutati kiirusega 1750 p/m, mis tagas hea veojõudluse nii väikese kui ka suure kiirusega sõites. Kiirendus 100 km/h-ni võttis aega ainult 12,6 sekundit ning maksimaalne kiirus ulatus 188 km/h-ni. Common Rail kütuse sissepritsesüsteem tagas parima kütusekulu. 100 km kohta tarbis sedaan linnavälises tsüklis kõigest 5,1 liitrit kütust, kombineeritud tsüklis - 6,5 liitrit ning linna tsüklis - 8,9 liitrit. Sõiduki laadimismaht oli 565 kg.
Antud versioonile paigaldati PSA ning Renault poolt disainitud 4-käiguline manuaalkäigukast. Antud käigukast oli adaptiivne ning tagas maksimaalse mugavuse sõidu ajal.
406 (8B) trimmitasemed
Peugeot 406 sedaanide jaoks olid saadaval mitmed trimmitasemed: GT, XT, XS, XR, SR, SV, ST, SRX, SVE, Gentry, Executive ja teised. Veel olid olemas lisaks spetsiaalsed paketid, nagu näiteks Sport ning Comfort.
Varustus oli isegi odavate trimmitasemete puhul rikkalik. Executive auto (üks parimaid trimmitasemeid) rahuldas oma nahast polstri ja elektriliselt reguleeritavate istmetega, millel oli soojenduse ning asendi muutmise funktsioon, satelliitnavigatsioonisüsteemi, 10 kõlariga audiosüsteemi ja muude taoliste funktsioonidega.