Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
PEUGEOT 406 Kombi autod: tehnilised spetsifikatsioonid, versioonid viimistlusastmed
Peugeot 406 (8E/F) autod on 5-ukselised universaalid, mida toodeti Euroopas 1996–2004 aastatel. Antud autod olid Prantsuse brändi edukaimad autod. Mudel sai edukaks põhiliselt tänu rikkalikule varustusele, kütusesäästlikkusele, stiilsele kujundusele ja hinnale, mis oli võrreldes teiste keskmisest klassist sõidukitega suhteliselt madal. Peale selle on antud autod väga töökindlad: kui neid hooldatakse õigeaegselt, vahetades välja tarvikuid ja kõrvaldades väikeseid defekte, siis saab neid universaale ilma tõsiste riketeta kasutada mitmeid aastaid. Meilt saate osta kõrgest kvaliteedist Peugeot 406 (8E/F) varuosi. Paljudele komponentidele on saadaval eripakkumised. Võtke ühendust meie spetsialistidega, et valida kõige soodsam pakkumine.
Peugeot 406 (8E/F) tehnilised spetsifikatsioonid
Autode pikkus, laius ning kõrgus olid järgmised: 4725 mm, 1765 mm ja 1396 mm. Sõidukite tee kliirens oli 130 mm. Sõltuvalt tagaistmete asendist võis pagasiruumi maht olla 525–1 740 liitri vahemikus.
Iseseisvad eesmine ning tagumine vedrustused tagasid sõiduki suurepärase juhitavuse. Sõiduki passiivse roolimehhanismiga tagumine telg muutis keeramise oluliselt lihtsamaks. Samas säilis auto suurepärane stabiilsus manööverdamise ajal tänu eesmisele ja tagumisele stabilisaatoritele.
Universaali esiteljele olid paigaldatud ventilatsiooniga pidurikettad. Sõltuvalt versioonist võisid tagateljel paikneda kettad või trumlid.
Põhiversioonid
Kogu tootmisperioodi jooksul toodeti üle 20 Peugeot 406 (1996-2004) universaali. Kõik need autod olid esiveoga.
Bensiiniga 2,0-16V HPI versioon demonstreeris hästi tasakaalustatud omadusi. Sellele oli paigaldatud 4-silindriline, 16-klapiline mootor, millel oli otsene kütuse sissepritsesüsteem. Antud mootori võimsus oli 143 hj ja selle pöördemoment oli 192 Nm. Universaal kiirenes 10 sekundiga 100 km/h-ni ning selle maksimaalne kiirus ulatus 205 km/h-ni. Samas oli kütusekulu mõõdukas: kombineeritud tsüklis - 7,7 liitrit, linnavälises tsüklis - 6,2 liitrit ja linna tsüklis - 10,4 liitrit. Selle auto kandevõime oli 675 kg.
406 (8E/F) trimmitasemed
Peugeot 406 universaalide jaoks olid saadaval järgmised trimmitasemed: ST, SL, SV, SVE, SR, XT, XR, GT, XS, Familiale ja paljud teised.
SR trimmitasemega autod olid tavaliselt varustatud eesmiste, külgmiste ja kardina turvapatjade, elektrilise pidurdusjõu jaotusega mitteblokeeruva pidurisüsteemi, pidurivõimendi ja sõiduarvutiga. Roolisammast võis reguleerida kahes suunas, istmetel - kõrgust. Armatuurlaua taustavalgustuse intensiivsust võis samuti reguleerida selleks, et tagada esipaneelil oleva info hea loetavuse. Auto klaasipuhasti labad lülitati sisse ja välja vihmaanduri signaaliga. Auto jaoks olid lisatasu eest veel saadaval konditsioneer, helisüsteem, hääle sisendfunktsioon ning teised taolised võimalused.