Kütusepump eest sõiduk

Kütusepump e-pood

Kütusepump tuleb kütust mootor kütusepaagist toimetama. Sõltuvalt kütuse on bensiin ja diisel pumbad. Kütusepump asub paagile või selle sisse. Sagedamini on ehitatud kontrolli süsteem. On palju kütuse pump mudeleid, kuid kõige levinum on-line ja dosaatori pumbad. Vanema auto mudelid olid sagedamini kasutatud roller lahtrisse ja rootorpumbad. Kui väga kõrge rõhu all, on parim valik trochoid pump.

Tellimuse surve ei muuda ja ühendage murda, on vasturõhk valve. Kütusepumpade vead on sageli täidetud. Selle kulumine võib põhjustada mehaaniliste kahjustuste eest. Saate tuvastada valju müraga. Kui probleemid kui mootor on soojenenud, see kinnitab, et pump on kahjustatud, sest pärast seda, kui kahjustatud pump välja vahetada mootor, rõhk langeb. Väga sageli kütusefilter ummistada või on probleem sisselasketorustikus. Pumba funktsiooni saab kontrollida koos manomeeter.

Kui vaja kontrollida kütuse pump, kütuse filter riik pöörama tähelepanu. Samuti on mõttekas muuta kõik hermeetikud, kui teil asendada pump. Kahjustatud bensiinimootoriga ja diiselmootoriga pump võib kaasa tuua auto kahju, on vaja kontrollida oma auto kui jaotused teise olulisi detaile. Meie e-poes on paljude autode varuosad palju automudeleid. Siin te leida piduriklotsid, kütuse filtrid, Välislingid telge, õhufiltrid, poritiiva porilauad, süüteküünlad, pea tuled ja piduri käik süütevõimendid. Kasutades otsingu funktsiooni leiate vajalikku osa.

Kuidas tuvastada kütusepumba riket?

Kaudsete komponendi rikke sümptomite esinemisel kontrollige survet. Esmalt ühendage lahti kaitse ja käivitage mootor tühikäigul. Näidud võetakse enne mootori välja suremist kütuse puudumisel. Tarnepumba rõhu peaks olema 2,5-4 MPa. Jõudmine selle väärtuseni ei tohiks võtta rohkem kui kaks sekundit.

Kui rõhku mõõdetakse tühikäigul, ei tohiks nõel palju kõikuda.  Vastasel korral on komponent  ummistunud.

Rõhk peaks pärast süüte väljalülitamist säilima. Langev surve on tõenduseks ebakorrektselt töötava pumba klapi vasturõhutingimustest või rõhust süsteemis.

Samuti tuleks kontrollida kütuse kogust, mis läbib pihusteid. Selleks, eraldage kütusetoru ja kütus pumbast mõõteanumasse. Tehniline dokumentatsioon sisaldab teavet läbiva kütuse koguse kohta minutis.

Et välistada juhtmestiku probleeme ühendage voltmeeter. Optimaalne pinge on 12 V. Seda võib mõõta ühendades kontaktid 12 V lampi.

Kui pump ei reageeri, siis kontrollige juhtmestikku ja kaitset.

Kui kasutatakse kõrge kvaliteediga kütust kestab komponent keskmiselt kaks kuni viis aastat. Teisisõnu, pump tuleks asendada iga 200 tuhande kilomeetri läbimisel.

Võite märgata, et kütusepump vajab diagnostikat järgmiste sümptomite ilmnemisel:

  • mootor on kaotanud oma võimsuse;
  • ebatavaline heli mootori töötamise ajal;
  • küttesüsteemi rõhk on vähenenud;
  • mootor käivitub raskesti;
  • gaasipedaali vajutamisel, sõiduk kiirendab aeglaselt;
  • mehaanilised vigastused;
  • komponent on ummistunud või määrdunud;
  • rõhuregulaator töötab valesti;
  • relee komponent on vigane;
  • lühis või vigane juhtmestik;
  • komponent on kulunud.

Kütusepumba rikete põhjused

Kütusepumba riketel võib olla mitmeid põhjusi. Kõige tavalisem põhjus madala kvaliteediga kütuse kasutamine. Rauda sisaldavad lisandid ja vaigud hävitavad komponendi elemente ja kiirendavad setete tekkimist nende pinnal. Kõik see viib lõpuks kütusepumba rikkeni.

Seadme üksikute komponentide kinnikiilumine võib olla põhjustatud mustuse kogunemisest  süsteemi tankimise ajal või selle terviklikkuse kadumisest. Seetõttu tuleb komponendi tööea pikendamiseks pidevalt jälgida kütusepaagi puhtust. Ummistunud või defektne filtrid loob kütusepumba koormuse suurenemise, mille tulemuseks on enneaegsed rikked.

Paljud üksuse rikked on põhjustatud pidevast madala kvaliteediga kütuse kasutamisest. Kütuse puudumisel siseneb õhk küttesüsteemi põhjustades selle koostisosade hävinemist. Pealegi, vihmase ilmaga moodustub tühja kütusepaaki kondensaat. See on ohtlik mitte ainult kiirendatud korrosiooni tekkimisel. Sisse tunginud vesi peseb komponentide pinnalt ära määriva kütuse kile, millega kaasneb suurem hõõrdumine ja ülekuumenemine. Talvel kasvab komponendi külmumise risk.

Kütusepumba asendamine ja remont

Remont võimaldab ainult kõrvaldada komponendi saastumise. Puhastamiseks eemaldage võrk ja mustus eemaldage spetsiaalse vedelikuga. Pihustid tuleks samuti puhastada.

Kui komponent on mehaaniliselt vigastatud, tuleb see kohe välja vahetada.

Populaarsed Kütusepump tootjad
Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit ELRING tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit BOSCH tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit VEMO tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit ESEN SKV tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit MAPCO tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit VAICO tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit STARK tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit PIERBURG tootja
Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit HITACHI tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit TOPRAN tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit ACKOJAP tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit VALEO tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit RUVILLE tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit ERA tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit ASHIKA tootja Kütusepump esialgses kvaliteedis pärit PETERS ENNEPETAL tootja
Kõrge kvaliteediga tagavaraosad: Kütusepump teie sõidukile
Osta MAGNETI MARELLI Kütusepump 313011300005 eest auto madala hinnaga 14,41 €
-23%
14,41 €
18,72 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Kütusepump | MAGNETI MARELLI 313011300005
Toote info
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Etteanne (l/h): 90
  • Kasutusõhk [bar]: 3
  • Installatsioonipinge (V): 12
Laos Detailid
Osta RIDEX Kütusepump 458F0023 eest auto madala hinnaga 32,12 €
-23%
32,12 €
41,72 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Kütusepump | RIDEX 458F0023
Toote info
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Etteanne (l/h): 150
  • Kasutusõhk [bar]: 4
  • Sissepritsesüsteem: MPI (MultiPoint)
Laos Detailid
Atrikli №: E10296M
Osta AIRTEX Kütus-etteanne E10296M eest auto madala hinnaga 62,92 €
-23%
62,92 €
81,72 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Kütus-etteanne | AIRTEX E10296M
Toote info
  • Surve (bar): 3,50
  • Kaal (kg): 1,10
Laos Detailid
Atrikli №: KSP 20 08-001
Osta JOHNS Kütusepump KSP 20 08-001 eest auto madala hinnaga 40,78 €
-23%
40,78 €
52,96 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Kütusepump | JOHNS KSP 20 08-001
Toote info
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Etteanne (l/h): 180
  • Surve (bar): 5,0
  • Installatsiooni pool: Kütusetorustik
Laos Detailid
Osta MAGNETI MARELLI Kütusepump 313011300085 eest auto madala hinnaga 29,04 €
-23%
29,04 €
37,72 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Kütusepump | MAGNETI MARELLI 313011300085
Toote info
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Etteanne (l/h): 155
  • Kasutusõhk [bar]: 3
  • Installatsioonipinge (V): 12
Laos Detailid
Osta TOPRAN Tihend, kütusepump 501 432 eest auto madala hinnaga 2,28 €
-23%
2,28 €
2,96 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Tihend, kütusepump | TOPRAN 501 432
Toote info
  • Materjal: NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
Laos Detailid
Osta MAGNETI MARELLI Kütusepump 313011300014 eest auto madala hinnaga 29,04 €
-23%
29,04 €
37,72 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Kütusepump | MAGNETI MARELLI 313011300014
Toote info
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Etteanne (l/h): 120
  • Kasutusõhk [bar]: 4
  • Installatsioonipinge (V): 12
Laos Detailid
Osta MAGNETI MARELLI Kütusepump 313011300018 eest auto madala hinnaga 38,87 €
-23%
38,87 €
50,48 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Kütusepump | MAGNETI MARELLI 313011300018
Toote info
  • Rakendustüüp: elektriline
  • Etteanne (l/h): 150
  • Kasutusõhk [bar]: 3
  • Installatsioonipinge (V): 12
Laos Detailid
  • Kontakt
  • Teenuse tingimused
  • Privaatsuspoliitika
  • Firma
  • Tasumine
  • Kohaletoomine
  • Kauba tagastamine
  • Asendamine