Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Kütusepaak on konteiner, hoides kütuse sise - sisepõlemismootoriga autodele. Autotootja peab alaliselt gaasi, bensiini või diisel kütus on vajadus sisseehitatud tank. Kütusepaak on valmistatud plastikust, terasest või alumiiniumist. Paljud autotootjad kasutada plastist kui võimalik teha plastmassist paagi erinevaid vorme. Kui kütusepaak peab vastama auto disain, plastist on suur eelis teiste materjalidega. Lisaks plast ei roosteta.
Enamasti autoõnnetuse või korrosioon viib kütusepaak kahju. Kahjustatud terasest ja alumiiniumist paagid saab keevitada. Plastist mahutid, reeglina vaja asendada. Paagi lammutamise kulud väga kallis sest paljud muud auto osad on vaja lammutada. Rohkem tihti siis kahjutasu kütuse paagi kork on kaduma läinud. Kui auto tankimiseks autoomanikele sageli unustada kork. Sellises olukorras on vaja osta teise kork. Moodsam autod auto ÜPP külge ja selle kahju on välistatud.
Kütusepaagi remont kogemus on vajalik. Lisaks on vaja pöörata tähelepanu, et ei ole kütuse paak. Sellepärast enamasti paagi demonteerimine on vältimatu. Bensiini ja diislikütuse Laienda temperatuuri kasvades, peab kütuse paagis olema lisavõimsust. Kui vajate salongi õhufilter, Õhupuhastajad kompressor, kiirendi, haakeseadise Baar, muda valvur fender, kraan, temperatuuri näidik või mujale, võite külastada meie e-poes. Siit leiad kiiresti teile vajalikud osad.
Kuidas tuvastada kütusepaagi defekti?
Komponenti tuleb vaadelda, et kontrollida seda plekkide suhtes. Kui need esinevad on vaja kohest remonti. Peale kontrollimist tuleb mõõta kütusepaagi rõhku. Täpse normi saate sõiduki tehnilisest dokumentatsioonist. Kui rõhk on alla optimaalse väärtuse või puudub, siis on vaja teostada ventilatsioonisüsteemi kontroll osade kaupa.
Gravitatsiooniklapi sulgemine peab toimuma kaldega üle 45 °. See tagab ühtlase mootori töötamise kui kütus ei voola ja väldib edasisi kahjustusi..
Võite märgata, et kütusepaaki vajab diagnostikat järgmiste märkide ilmnemisel:
Kütusepaagi defektide põhjused
Kütusepaagi rikkeid võib põhjustada küttesüsteemi hermeetilisuse kadumine, ventilatsioonisüsteemi probleemid, vale kütuse regenereerimissüsteemi kasutamine. Kütuse toiteklappide või kütusepaagi gravitatsioonilise klapi kulumisel tekib paagis ülemäärane rõhk. Seda on lihtne ära tunda, eemaldades kütusepaagi korgi järsult: kuulete susisemist.
Halva kvaliteediga kütuse ja jättes auto avatud paagiga, ummistub kütusepaaki pikema aja jooksul sinna sattunud võõrkehadest, mustusest ja veest, samuti tekib selles kondensaat.
Võtke arvesse mõlemat sorti kütusepaakide normaalset kulumist, rauast võivad roostetada, plastikust - puruneda. See tuleneb sisemisest ja välisest agressiivsest keskkonnast, seega tuleb osasid kütuse lekete suhtes perioodiliselt kontrollida. Leke võib olla ka põhjustatud august mahutis, see tekib äkilisest mõjust sõites ebatasasel pinnal liiklusõnnetuse tagajärjel..
Kütusepaagi remont
Komponendi väikesed mehaanilised kahjustused on võimalik remondiga eemaldada. Remonditööd tuleks teostada hästi ventileeritud ruumis. Parandustööde iseloom oleneb komponendi materjalist. Metallis valmistatud komponendid parandatakse külm ja kuum keevitusega. Selleks, et vältida uusi defekte, tuleb keevituskohtasid regulaarselt kontrollida.
Plastikust valmistatud paaki on lihtsam remontida, kuid tulemus on lühiajaline. Praod võib kinni joota või kõrvaldada kasutades epoksüvaiku.
Selleks, et eemaldada komponendist vett tuleb see lahti võtta. Selleks täidetakse paak spetsiaalse niiskust eemaldava tootega või 300-500 ml lahjendamata alkoholiga.
Kütusepaagi asendamine
Osa vahetamine on üsna keeruline protsess. Pange tähele, et paaki saab eemaldada ainult siis, kui puuduvad kütuse ja selle aurude jäägid.
Esmalt ühendage lahti voolikuid ja torud, seejärel ühendage lahti vooliku klamber. Siis eemaldage kinnitused ja paak on lahti võetud. Selline töö on ühele inimesele teostamiseks liiast.