
Auto Kütusepaagi kork
Kork kütusepaak —
Kork kütusepaak: kasulik informatsioon
Kuidas tuvastada kütusepaagi korgi defekte?
Kütusepaagi korki tuleb kontrollida iga kord kui tangite. Põhjalikum ülevaatus soovitatakse läbi viia vähemalt kord aastas. Esimese sammuna peaksite hindama keermestatud ühenduse seisukorda: kui keermestatud osa on kulunud ja kütusepaagi kork keerleb kui üritate seda sulgeda, siis tuleb see asendada. Seejärel uurige klapi: sellel ei tohi olla roostet ega mustust. Veenduge, et tihenduselement oleks elastne ja selle pinnal poleks pragusid.
Kui kork on varustatud lukuga, proovige sisestada võti ja seda mõlemas suunas paar korda keerata keerata. See peaks sissepääsema ja lukus kergesti ringi käima, ilma kinni kiilumata.
Kütusepaagi korki saab põhjalikumalt kontrollida spetsiaalses katsestendil autoremonditöökojas.
Võite tuvastada, et kütusepaagi korki tuleb kontrollida järgmiste sümptomite ilmnemisel:
- armatuuril süttib märgutuli "Check Engine";
- pikaaegne omapärane heli kostumine korgi avanedes;
- kütusepaagi kaldu vajumine;
- mootori võimsuse kadumine pärast soojendamist;
- mootori detonatsioon.
Kütusepaagi korgi rikke põhjused
Korgi defektide kõige levinum põhjus on saastumine. Kogunenud mustus ei tähenda mitte ainult klappide kinnikiilumist, vaid ka tihenduskomponentide purunemist ning soodustab omakorda korgi vedru ja klapi metallist elementide enneaegset korrosiooni.
Samuti on levinud rikete seas ka keermestatud ühenduste defektid. Tavaliselt tekivad need tänu liiga suure jõu rakendamisele, mida kasutatakse osa kinni kruvimisel või madala kvaliteedi tõttu.
Lukkudega varustatud korkidel võib luku sisemine mehhanism kannatada saada hooletult teostatud töö või kõvera võtme kasutamise tõttu. Luku kinnikiilumine võib ilmneda sobimatute ainete kasutamisel selle määrimiseks.
Kütusepaagi korgi remont ja asendamine
Kütusepaagi korki remontimine tähendab selle komponentide puhastamist setetest ja kulunud tihendite asendamist. Samuti saate parandada defektse luku taastades selle kulunud plaadid. Suuremate kahjustuste korral tuleb osa asendada.
Uue korgi paigaldamine on üsna lihtne. Oluline õige komponendi valimine keermestus ja läbimõõt peaksid vastama kütusepaagi täitekaelale ning klapp peaks tootja poolt määratud rõhu all aktiveeruma.