
Auto Sissepritseklapp diisel ja bensiin
Sissepritsedüüs —
Sissepritsedüüs: kasulik informatsioon
Sissepritseventiilid on mõeldud varustavad kütusena põlemiskambrisse. Nad asuvad ees sisselasketoru alarõhku. Tänapäeval diiselmootorite Common-Rail sissepritse süsteem on kasutatud. Vana auto mudelid ja diiselmootoriga süsti reguleerib hüdraulilisi süsteeme. On ka sisepõlemismootorite kasutatud elektromagnetilise ventiilide elektrilised kontrolli. Täpne süsti lahendab kõik probleemid kui me räägime mootorivõimsuse optimaalne kasutamine.
Kui sissepritseventiilid rikkeid, see mõjutab põlemise. Enamikul juhtudel probleemiks on kütuse korrapäratult pritsida. Mootor tundub koputab ja sel juhul ta põletab rohkem pihustamata kütus. Muud probleemid tekivad kui jet süsti on valesti installitud. Kui süst ventiilid on suunatud ballooni seina, õli firma põleb ja nn "roostes plekke" ilmuvad. Lisaks võib see põhjustada ülekuumenemist, mis viib kolvi põletamine-out.
Kui on probleeme põlemine, juht kuuleb mootor imelikke helisid. See on põhjus kontrollida mootori ja Kõrgsurvepumba ventiilid eriti. Vanad autod on võimalik kontrollida neid ilma igasugust abi. Kaasaegsed autod on elektroonika palju ja üsna raske neid teenindada. Kas otsite generaator, kapten pidurisilinder, poly-V vöö, Õhupuhastajad kompressor, Pagasiruum, tie rod või muud autode varuosad? Kasuta otsingu funktsiooni meie e-poes ja te leiate vajalikud osad. Pakume laia valikut Autovaruosad.
Kuidas tuvastada klapi pihusti defekte?
Selleks, et kontrollida komponendi seisukorda, süsinikmonooksiidi ja süsivesinike sisaldust iga heitgaasides tuleks kindlaks määrata iga silinder. Kui pihusti on töökorras ei tohiks saadud tulemused erinevad olla.
Et kontrollida, kas kütust pritsitakse õigesti, ühendada ostsillograaf sõiduki kere ja pihusti juhtseadmega. Häired tuvastatakse kõverate alusel seadme ekraanil.
Järgmiseks kontrollige kaablite ühendusi. Selleks kasutage oommeetrit. Ülalkirjeldatud diagnostikat teostatakse spetsiaalsete seadmetega; seda tuleb teostada autoiteeninduses.
Võite märgata, et klapi pihusti vajab diagnostikat järgmiste märkide esinemisest:
- sõiduk liigub ebaühtlaselt (esineb tõmblusi ja tõrkeid), kui mootor töötab kõrgetel pööretel;
- mootor töötab tühikäigul valesti;
- kütusekulu on suurenenud;
- mootor on kaotanud võimsuse;
- komponenti on auk põlenud;
- mootor tõrgub;
- sõiduki jõudlus on kahjustatud;
- katalüsaator on defektne;
- süsteseadme düüs on söestunud;
- heitgaasid on mürgiseks muutunud.
Klapi pihusti rikete põhjused
Kõige sagedasemad klapi pihustite rikked on ummistumised. Töötamise ajal on komponendid avatud kõrgetele temperatuuridele, mille tulemusel düüside augud karboniseeritakse kütuses sisalduva vaiguga. See võib olla tingitud ka kehvast lukustuskoonuste tihedusest. Süsiniku ladestumine 5 µm paksuseks vähendab düüsi voolukiirust 25% võrra. Kui kasutatakse halva kvaliteediga peenete osakestega kütust ummistub kütuse puhastamiseks mõeldud peene võrguga filter ning mõõtmisavad ja kütusepihusti ava muutub.
Enneaegne pihustite ja juhtides olevate nõelte kinni kiilumine võib olla põhjustatud halva kvaliteediga komponentidest. Nõelad ummistuvad ka ebapiisavast kütuse puhastamisest või valest komponentide paigaldamisest.
Pihustite mehaanilised vigastused põhjustab mitte hoolikas remont või spetsialisti ebakompetentsus.
Klapi pihusti remont
Remondi eesmärgiks on mustuse eemaldamine komponendist. Osa tuleb puhastada pärast iga 40 tuhande kilomeetri läbimist. Kütuselisandid aitavad saastumist vältida. Saastumise vältimiseks lisage neid kütuse pärast iga kolme tuhande kilomeetri läbimist.
Kui pihusti saastumist ei olnud võimalik ära hoida kasutage puhastamiseks spetsiaalset lahustit. Selleks eemaldage pump ja tühjendustoru ning ühendage sissepritsesüsteemi kütusetoru katsetusstendi varustama paagitäie lahustiga. Laske mootoril tühikäigul töötada juba esimestel minutitel, siis suurendage pöördeid järk-järgult. Kogu protseduur peaks võtma umbes tunni. Kui komponent on väga saastunud (sellel on paks settekiht), siis tuleks see eemaldada. Ultraheli puhastus on väga tõhus. Sellisel juhul pannakse komponent pesulahusesse.
Klapi pihusti vahetamine
Kui pihusteid puhastatakse regulaarselt võib nende eluiga ulatuda 200000 km läbisõiduni. Komponendi asendamiseks leevendage esmalt kütuseliinide rõhku.Seejärel eemaldage õhufiltri ühendustoru, ÕRS (tühikäigu õhureguleerimissüsteemidega) klapi juhtmestik, pihustite juhtmestik ja seguklapi asendianduri juhtmestik. Järgmiseks eemaldage kütuse rõhuregulaatori voolik ning keerake lahti torud, mis kütuseliini õhku tarnivad. Pärast seda, keerake lahti poldid, mis hoiavad liini paigal ja eemaldage see. Ühendage lahti pihusti klambrid ja eemaldage see; asendage defektne komponent. Paigaldada uus osa ning pange seade kokku vastupidises järjekorras.