Sissepritseklapp eest sõiduk

Sissepritseklapp e-pood

Sissepritseventiilid on mõeldud varustavad kütusena põlemiskambrisse. Nad asuvad ees sisselasketoru alarõhku. Tänapäeval diiselmootorite Common-Rail sissepritse süsteem on kasutatud. Vana auto mudelid ja diiselmootoriga süsti reguleerib hüdraulilisi süsteeme. On ka sisepõlemismootorite kasutatud elektromagnetilise ventiilide elektrilised kontrolli. Täpne süsti lahendab kõik probleemid kui me räägime mootorivõimsuse optimaalne kasutamine.

Kui sissepritseventiilid rikkeid, see mõjutab põlemise. Enamikul juhtudel probleemiks on kütuse korrapäratult pritsida. Mootor tundub koputab ja sel juhul ta põletab rohkem pihustamata kütus. Muud probleemid tekivad kui jet süsti on valesti installitud. Kui süst ventiilid on suunatud ballooni seina, õli firma põleb ja nn "roostes plekke" ilmuvad. Lisaks võib see põhjustada ülekuumenemist, mis viib kolvi põletamine-out.

Kui on probleeme põlemine, juht kuuleb mootor imelikke helisid. See on põhjus kontrollida mootori ja Kõrgsurvepumba ventiilid eriti. Vanad autod on võimalik kontrollida neid ilma igasugust abi. Kaasaegsed autod on elektroonika palju ja üsna raske neid teenindada. Kas otsite generaator, kapten pidurisilinder, poly-V vöö, Õhupuhastajad kompressor, Pagasiruum, tie rod või muud autode varuosad? Kasuta otsingu funktsiooni meie e-poes ja te leiate vajalikud osad. Pakume laia valikut Autovaruosad.

Kuidas tuvastada klapi pihusti defekte?

Selleks, et kontrollida komponendi seisukorda, süsinikmonooksiidi ja süsivesinike sisaldust iga heitgaasides tuleks kindlaks määrata iga silinder. Kui pihusti on töökorras ei tohiks saadud tulemused erinevad olla.

Et kontrollida, kas kütust pritsitakse õigesti, ühendada ostsillograaf sõiduki kere ja pihusti juhtseadmega. Häired tuvastatakse kõverate alusel seadme ekraanil.

Järgmiseks kontrollige kaablite ühendusi. Selleks kasutage oommeetrit. Ülalkirjeldatud diagnostikat teostatakse spetsiaalsete seadmetega; seda tuleb teostada autoiteeninduses.

Võite märgata, et klapi pihusti vajab diagnostikat järgmiste märkide esinemisest:

  • sõiduk liigub ebaühtlaselt (esineb tõmblusi ja tõrkeid), kui mootor töötab kõrgetel pööretel;
  • mootor töötab tühikäigul valesti;
  • kütusekulu on suurenenud;
  • mootor on kaotanud võimsuse;
  • komponenti on auk põlenud;
  • mootor tõrgub;
  • sõiduki jõudlus on kahjustatud;
  • katalüsaator on defektne;
  • süsteseadme düüs on söestunud;
  • heitgaasid on mürgiseks muutunud.

Klapi pihusti rikete põhjused

Kõige sagedasemad klapi pihustite rikked on ummistumised. Töötamise ajal on komponendid avatud kõrgetele temperatuuridele, mille tulemusel düüside augud karboniseeritakse kütuses sisalduva vaiguga. See võib olla tingitud ka kehvast lukustuskoonuste tihedusest. Süsiniku ladestumine 5  µm paksuseks vähendab düüsi voolukiirust 25% võrra. Kui kasutatakse halva kvaliteediga peenete osakestega kütust ummistub kütuse puhastamiseks mõeldud peene võrguga filter ning mõõtmisavad ja kütusepihusti ava muutub.

Enneaegne pihustite ja juhtides olevate nõelte kinni kiilumine võib olla põhjustatud halva kvaliteediga komponentidest. Nõelad ummistuvad ka ebapiisavast kütuse puhastamisest või valest komponentide paigaldamisest.

Pihustite mehaanilised vigastused põhjustab mitte hoolikas remont või spetsialisti ebakompetentsus.

Klapi pihusti remont

Remondi eesmärgiks on mustuse eemaldamine komponendist. Osa tuleb puhastada pärast iga 40 tuhande kilomeetri läbimist. Kütuselisandid aitavad saastumist vältida. Saastumise vältimiseks lisage neid kütuse pärast iga kolme tuhande kilomeetri läbimist.

Kui pihusti saastumist ei olnud võimalik ära hoida kasutage puhastamiseks spetsiaalset lahustit. Selleks eemaldage pump ja tühjendustoru ning ühendage sissepritsesüsteemi kütusetoru katsetusstendi varustama paagitäie lahustiga. Laske mootoril tühikäigul töötada juba esimestel minutitel, siis suurendage pöördeid järk-järgult. Kogu protseduur peaks võtma umbes tunni. Kui komponent on väga saastunud (sellel on paks settekiht), siis tuleks see eemaldada. Ultraheli puhastus on väga tõhus. Sellisel juhul pannakse komponent pesulahusesse.

Klapi pihusti vahetamine

Kui pihusteid puhastatakse regulaarselt võib nende eluiga ulatuda 200000 km läbisõiduni. Komponendi asendamiseks leevendage esmalt kütuseliinide rõhku.Seejärel eemaldage õhufiltri ühendustoru, ÕRS (tühikäigu õhureguleerimissüsteemidega) klapi juhtmestik, pihustite juhtmestik ja seguklapi asendianduri juhtmestik. Järgmiseks eemaldage kütuse rõhuregulaatori voolik ning keerake lahti torud, mis kütuseliini õhku tarnivad. Pärast seda, keerake lahti poldid, mis hoiavad liini paigal ja eemaldage see. Ühendage lahti pihusti klambrid ja eemaldage see; asendage defektne komponent. Paigaldada uus osa ning pange seade kokku vastupidises järjekorras.

Populaarsed Sissepritseklapp tootjad
Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit VDO tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit DENSO tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit HITACHI tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit TOPRAN tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit BERU tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit ACKOJAP tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit VALEO tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit RUVILLE tootja
Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit BOSCH tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit ERA tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit ASHIKA tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit PETERS ENNEPETAL tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit VEMO tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit BLUE PRINT tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit MEAT & DORIA tootja Sissepritseklapp esialgses kvaliteedis pärit DT tootja
Kõrge kvaliteediga tagavaraosad: Sissepritseklapp teie sõidukile
Osta MAGNETI MARELLI Sissepritseklapp 230016209087 eest auto madala hinnaga 28,09 €
-23%
28,09 €
36,48 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Sissepritseklapp | MAGNETI MARELLI 230016209087
Toote info
  • Rakendustüüp: elektriline
Laos Detailid
Osta BOSCH Sissepritseklapp 0 437 502 043 eest auto madala hinnaga 44,44 €
-23%
44,44 €
57,72 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Sissepritseklapp | BOSCH 0 437 502 043
Toote info
  • Kütuseettevalmistus: Bensiinisissepritse
Laos Detailid
Osta BOSCH Sissepritseklapp 0 280 155 968 eest auto madala hinnaga 49,46 €
-23%
49,46 €
64,24 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Sissepritseklapp | BOSCH 0 280 155 968
Toote info
  • Kütuseettevalmistus: Bensiinisissepritse
  • Pihusti läbivool (surve 3 bar), kandja- n-heptaan [g/min.]: 310
  • Takistus [oom]: 12
Laos Detailid
Osta BOSCH Sissepritseklapp 0 280 156 063 eest auto madala hinnaga 38,47 €
-23%
38,47 €
49,96 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Sissepritseklapp | BOSCH 0 280 156 063
Toote info
  • Kütuseettevalmistus: Bensiinisissepritse
  • Pihusti läbivool (surve 3 bar), kandja- n-heptaan [g/min.]: 269
  • Takistus [oom]: 12
Laos Detailid
Osta BOSCH Sissepritseklapp 0 437 502 045 eest auto madala hinnaga 37,51 €
-23%
37,51 €
48,72 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Sissepritseklapp | BOSCH 0 437 502 045
Toote info
  • Kütuseettevalmistus: Bensiinisissepritse
Laos Detailid
Osta TOPRAN Sissepritsedüüs 400 688 eest auto madala hinnaga 7,67 €
-23%
7,67 €
9,96 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Sissepritsedüüs | TOPRAN 400 688
Toote info
Laos Detailid
Osta BOSCH Sissepritsedüüs 0 434 250 171 eest auto madala hinnaga 13,64 €
-23%
13,64 €
17,72 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Sissepritsedüüs | BOSCH 0 434 250 171
Toote info
  • Kütuseliik: Diisel
Laos Detailid
Osta BOSCH Sissepritseklapp 0 437 502 047 eest auto madala hinnaga 23,28 €
-23%
23,28 €
30,24 €
sisaldab 20% KM, Tarne
x Sissepritseklapp | BOSCH 0 437 502 047
Toote info
  • Kütuseettevalmistus: Bensiinisissepritse
Laos Detailid
  • Kontakt
  • Teenuse tingimused
  • Privaatsuspoliitika
  • Firma
  • Tasumine
  • Kohaletoomine
  • Kauba tagastamine
  • Asendamine