Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Kütuse taseme andur mõõdab tank laetuse taset. Täidise täpset teavet on edastatud kütuse näidik. Et juht teab alati, kui palju kütust on seal paagis. Praktikas funktsioon on väga oluline, kuna ilma tank tasuta kütus juht oleks mõõtmine ei hinnata täpselt kütusekulu või regulaarselt mõõta tank tasuta kütus tema poolt. Paljud margid autod on paigaldatud kaks kütuse taseme andurid - üks on juhipoolsel küljel ja teine asub lähedal juhi koht.
Kui kütuse näidik näitab vale teave või pidevalt näitab erinevate numbrite, tähendab see, et see on lagunenud. Kui viga ilmub, kui paak on osaliselt täidetud, enamikul juhtudel peate otsida viga küljel asuvaid juht, muudel juhtudel – juhipoolsel küljel. Kütuse taseme andur asendamine enne selle sisaldus peab olema minimaalne. Kui asendamine ei maksa palju. Nagu uus sensor maksab palju, ei ole vaja asendamiseks. Mõnikord võib paigaldada vana andur väiksemate kuludega.
Paljud autod on vaja omada erilist mutrivõti asendada andur. Kui juht on see, siis ta saab eemaldada andur ja paigaldada see tagasi koos vähese vaevaga. Kui see on katki, ei lükka edasi remont. Sest valed andmed, näiteks auto saab lõpetada kui ei ole kütuse paak. Kui vajate oma auto vedelik jahutus radiaator, süüde jooksja, ABS süsteemi sensor, juhtplokk, silindriline käik, süütepool, Kesk lukk sulgemist või mujale meie e-poes on see koht, kust leiate mitmeid autode varuosad.
Kuidas tuvastada kütuse taseme anduri defekte?
Esmalt kontrollige komponenti. Paljudel juhtudel on liikuvate kontaktide oksüdatsioon põhjustatud vee ja mustuse koostoimel ning toimub aja jooksul.
Komponendi takistust tuleks samuti kontrollida, selleks kasutage oommeetrit. Pange tähele, et kütusetase paagis võib mõõtmistulemusi, mõjutada; seega peaks paak olema kas tühi või ääreni täis. Kui paak on tühi peab anduri takistus olema vahemikus 230-330 oomi. Kui paak on täis peab takistus olema 6-7 oomi.
Kui indikaator ei reageerida muutuvatele kütuse kogusele paagis võtke armatuurlaud lahti ja kontrollige juhtmestikku.
Osa tuleb diagnoosida koos küttesüsteemiga kord aastas või pärast iga 60-80000 kilomeetri läbimist.
Võite märgata, et kütuse taseme andur vajab diagnostikat järgmiste märkide ilmnemisel:
Kütuse taseme anduri rikete põhjused
Kõige sagedasem komponentide defekt on kulunud liugur ja potentsiomeetri kontaktide. Tänu kontakti puudumisele ei edastata informatsioon kütuse taseme kohta armatuurlauale. Auto elektrisüsteemi pinge langus, traat terviklikkuse kadumine, vee mõju kontaktidele ja nende purunemine ennetavad elektrilise signaali edasikandumist, mille tulemuseks on vale näidiku toimimine.
Mõnikord on anduri rikke põhjuseks indikaatori ummistumine kogunenud mustuse tõttu või ebakorrektne indikaatori reguleerimine. Sellisel juhul on riket lihtne eemaldada, reguleerides indikaatorit õigesti. Osa võib olla ka ummistunud sälkude tõttu, mis on hõljuki pinnale ilmunud.
Kiirendatud metallosade korrosiooni põhjuseks on halva kvaliteediga kütuse kasutamine ning mustuse ja vee kogunemine kütusepaaki. Mõnikord on anduri rike põhjustatud kulunud tihendist. Kui need moodustavad ühtse terviku tuleb andur asendada.
Kütusetasemeanduri asendamine ja remont
Kui kontaktid on oksüdeerunud piisab nende puhastamisest. Kui ühendate anduri lahti veenduge, et te ei kahjustaks kontakte. Kui kahjustused tekivad tuleb komponent asendada.
Kui indikaator näitab valesid näitusid saab seda reguleerida käsitsi. Selleks nihutage hõljuki liikuvat kontakti äärmisesse asendis ja seadke indikaatori hoob vastavasse asendisse.
Kui andur on kahjustused mehaanilisest tegevusest tingituna või selle takistuse muutumise tõttu on vaja komponent välja vahetada. Pärast uue komponendi paigaldamist uue tuleb see kalibreerida, et suurendada kuvatud andmete täpsust.