Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Seguklapp kasutamisel saate määratleda sisepõlemismootor õhu maht ja kütus, mis on tarnitud põlemisprotsessi maht. Seguklapp asub sisselaske toru ja töötab, kasutades "gaasipedaali". Kaasaegne mootorite kütuse etteanne elektrooniline juhtsüsteem on sisseehitatud ja elektri juhe kontrollib ventiil. Diiselmootorite puhul ei ole throttle valve süsteemi. Kuna tänapäeva mootori kütuse ja õhu suhe peaks olema sama, kogu lahuse mahu täpselt ühtida muutunud võimu. Ja esimene parameeter on õhk, mis on tarnitud seguklapp. Juht] määratletakse see "gaasipedaali". Sõltuvalt klapi seguklapp antakse vajalik kogus kütust. Neid kahte komponenti muundatakse kuuma segu karburaator ja sissepritse süsteem ja söödetud sisepõlemismootor balloonid.
Kui "gaasipedaali" asendis ei sobi pöörete arvuna või mootor töötab suurel kiirusel ajal kerge surve "gaasipedaali", võib probleem olla seguklapp. See ei ole raske asendada klapi. Kuid kuna paigaldamine nõuab täpsust, lase töötajate auto remont poest seda teha. Peamiselt puudutab see tänapäeva autod elektriline control valve. Paljudel juhtudel ei ole vaja asendada klapi vaid uuesti reguleerida. Meie e-poest võib leida ja tellida servo silinder, nukkvõlli, kütusefilter, kütusepump, sarv, pulss-kava ja muud autode varuosad. Kasuta otsingu funktsiooni või vaadata läbi meie autoosade kataloogis.
Kuidas avastada drosselklapi defekte?
Komponendi testimine nõuab spetsiaalset test pinki. Hinnata tuleks töötava mootori karakteristikuid ning selle toimimise õigsust. Peale selle tuleks testida ka drosselklapi asendi andurit. Põhjalikumaks kontrolliks eemaldage drosseli üksus. Komponenti tuleb mustusest ja õlist puhastada pärast iga 20-30000 km läbimist.
Drosselklapi positsiooni korrektsust kontrollitakse käsitsi. Avage ja sulgege gaasipedaali mitu korda. See peaks muutma anduri näitu. Komponendi ja kere vaheline kaugus ei tohiks ületada 0,2 mm.
Komponendi kasutusiga on piiramatu. Kui seda regulaarselt puhastada, siis ei pruugi tekkida vajadus seda auto eluea jooksul vahetada.
Võite märgata, et gaasihoovastik nõuab diagnostikat järgmiste märkide ilmnemisel:
Drosselklapi defektide põhjused
Kõige sagedasem drosselklapi saastumise põhjus on tolm ja õli osakesed, mis tungivad sisse läbi karteri ventilatsioonisüsteemi või läbi õhufiltri. Komponendi õigeaegselt puhastamata jätmise tulemuseks on komponendi kinni kiilumine või tihendamata sulgumine.
Põhjus miks drosselklapp laseb liiga palju õhku sissevõtutorustikku võib olla selle ebakorrektne kohandamine paigaldamise ajal, lõtvunud kinnitusvahendid või intensiivne mehaaniline mõju. Samadel põhjustel, komponent võib komponent ka nihkuda. Sageli on drosselklapi rikked põhjustatud sisseehitatud anduri kahjustatud takistis.
Mehaanilise drosselklapi kaabel lõdvendab või puruneb ebakorrektne kohandamise tõttu.
Drosselklapi remont ja asendamine
Saaste eemaldamiseks, sealhulgas õlist, on vaja kasutada aerosoolpuhastit. Puhastamine ise ei ole raske, saate seda teha ise, drosselklapi seadme lahtivõtmisel on vaja assistenti.
Iga kord, kui seade on puhastatud tuleb asendada ka tihendid. Esmalt ühendage lahti gofreeritud õhutoru. Eemaldage kiirenduskaabel pärast gaasipedaali vajutust kuni stopini. Pärast seda eemaldage jahutusvedeliku voolikud ja drosselklapi kinnitusvahendid. Kui seda ei saa kindlasse tööasendisse fikseerida või see on halvasti kinnitatud, pingutage ja kalibreerige andur. Kalibreerimine tuleks usaldada kvalifitseeritud spetsialistile. Kui drosselklapp on mehaaniliselt vigastatud või selle tugielemendid on ära kulunud tuleks see asendada.