
Auto Jahutusradiaator
Radiaator —
Radiaator: kasulik informatsioon
Vee jahtumis radiaator on osa jahutusseadmete paigaldus. Hotell asub on jahtunud õhu sõites mootoriruumi esiosa. Täna on tavaliselt tehtud alumiiniumist. Vanemate autode vees jahutatud radiaator on valmistatud messingust. Jahutusvedelik on pidevalt pumbatakse vesi pump. Vesijahutus radiaator tagab seega, et temperatuur püsib normaalse leviulatuses. Selleks tegutseda ka seisva sõiduki jahutamiseks, on elektriline ventilaator, mis lülitub automaatselt kindlat temperatuuri. Kui temperatuur tõuseb liiga kõrgele, on probleem jahutussüsteem. Vesijahutus radiaator lekib on üks võimalikke põhjuseid.
Kui jahutusvedelik voolab välja, on tihti piisav, et asendada nende tihendid. Väikesed augud saab plommida erilist hermeetikuid. Vesi jahtub radiaatori kergesti katki õnnetuse tulemustega ning paikneb rongi tsooni. Soojuskiirgur uuesti on vaja veritsema jahutusvedelik. Ei ole raske asendada vesijahutus radiaator, kuid on tarvis lahti teiste autoosade selleni jõuda. Pärast veega jahutatud radiaator on installitud ja ühendatud, sisestatakse uus jahutusvedelik.
Pärast seda on tuleb deflateerida õhk jahutussüsteemis. Isegi mitte professionaalne mehhaanik suudab asendada radiaator. Osta Odavad autovaruosad meie e-poest ja säästate, kui valite remondiks töökotta. Meie Internetipood on hea koht tellimus uue külguksed, stabilisaator, kannus ratta, kaitsev toru, tappet, varras, soojusvaheti, klaasipesuri pump puhasti pull vardad või teiste autode osas. Seal on suur valik kaupu meie poe.
Kuidas tuvastada mootori jahutussüsteemi radiaatori riket?
Kontrollige radiaatorit ja hinnake selle ummistumise astet - see võib nõuda puhastamist. Käivitage mootor tühikäigul, siis katsuge radiaatorit ja selle alumist toru käega. Kui nende temperatuur ei muutu on auto radiaator ilmselt ummistunud. Kontrollige ka seadme paake lekete suhtes ja veenduge, et radiaatori torud ei koorduks. Põhjalikuma diagnostika jaoks võite pöörduda autoteenindusse.
Võite märgata, et mootori jahutussüsteem radiaator nõuab diagnostikat, kui ilmnevad järgmised sümptomid:
- antifriisi temperatuuri tõus;
- mootori ülekuumenemine;
- jahutussüsteemi rõhu tõusmine;
- suur antifriisi tarbimine ilma teiste komponentide leketeta.
Mootori jahutussüsteemi radiaatori rikete põhjused
Peamine välise pinna ummistumise põhjus on teetolmu, putukate ja õli kogunemine töötamise ajal. Eriti intensiivne on see suvel.
Komponentide sisepinna ummistumist esineb ka madala kvaliteediga jahutusaine kasutamisel. Samuti võib see olla põhjustatud radiaatori töötamisel esinenud riketest, eriti destilleeritud vee kasutamisel antifriisi asemel, sellisel juhul tekib komponendi sisse lõpuks paks katlakivi ja rooste.
Tihenduse kadumine ja töövedeliku lekked võivad olla põhjustatud kahjustatud torude või tihendite tõttu. Komponent võib deformeeruda või perforeeruda ka õnnetuse esinemisel või liigset jõu rakendamisel remondi käigus. Peale selle võivad väikesed praod tekkida teekattelt iluvõresse lenduvate kivide tõttu.
Kõige tavalisem radiaatori enneaegse kulumise põhjus on selle madal kvaliteet. Peamine komponendi vastupidavus on selle kõrge korrosioonikindlus. Seda sellepärast, et jahutusvedelik sisaldab agressiivseid komponente, mis komponendi rikkele kaasa aitavad.
Mootori jahutussüsteemi radiaatori parandamine
Radiaatorit on sageli kasulikum parandada kui asendada. Kõrge kvaliteediga remont eeldab professionaalseid seadmeid. Seega kui märkate esimesi lekke sümptomeid võtke ühendust autoteenindusega, sest plastiku keevitamise tehnoloogia tagab paakide tiheduse. Vahel piisab selles kui komponenti puhastada: puhuda või loputada seda suure surve all vee ja spetsiaalse aine lisandiga.
Mootori jahutussüsteemi radiaatori asendamine
Radiaatori rikkeid ei saa alati eemaldada. Näiteks kui seadme torud on ummistunud agressiivsete kemikaalidega on nende puhastamine kasutu. Samuti võib valede tihendusainete kasutamine lekke tekkimise asemel ummistada kogu radiaatori, mille järel tuleb komponent asendada. See töö tuleks usaldada autoteeninduse spetsialistidele.