Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Cooler õli on õli ja jahutusvedeliku circuit lahutamatu osa. Peab õli temperatuuri. Seetõttu on mootori õli-külmutusagensi soojusvaheti. Jahedam õli on vajalik iga auto, sest õli on parim nagu määrdeaine. Kui me räägime jahutus, on üksnes suhtelist mõju. Kui mootor töötab kell töötemperatuuri, vesi on kuum. Samal ajal õli on kuumem kui vesi. Kuna soojusvahetus, suhteline jahutus juhtub sees. Soojusülekande tõhusaks toimimiseks Õliradiaatorid on konstrueeritud nii, et õli annab suurima võimaliku ala jahutusvedelik.
Roostevaba terase või alumiiniumi kasutatakse materjali tavaliselt. Üldiselt kõik materjalid on sobiv, millel on kõrge soojusjuhtivus. Jahedam õli asukohta on raske leida, sest jahutusvedelik circuit on uuritud. Kõige tavalisem viga on leke. Paljudel juhtudel piisab asendada kahe tihendid. Kui see ei muuda midagi, sa pead Õlijahuti täielikult asendada. Cooler õli demonteerimise ajal peate õli keskkonnakaitselistel põhjustel vähendada. Pärast paigaldamist Õlijahuti, jahutusvedeliku ja õli lisada.
Üldiselt on mõttekas jahedam nafta asendamise ühendada õli vahetada. Cooler õli võib olla üsna kallis, nii et tasub tarbijatel enne ostu. Siin saad väga hea pakkumine. Muidugi, võite tellida impulsi generaator, paindlik disc/plaat Hardy, piduri peasilindri, sarvest, Küte radiaator, ventilaator vöö, V soonikkoes vööd ja paljud muud auto osad. Meie poe on laias valikus varuosad erinevate autotootjaid.
Kuidas tuvastada õlijahuti rikkeid?
Selleks, et testida õlijahutit eemaldage vana õli õlijahuti süsteemist. Esimene samm on kontrollida kaitseklapi funktsionaalsust. See peaks olema avatud, kui õli rõhk ületab 0,12 MPa.
Osa tuleks samuti kontrollida ka sisemiste defektide ja ummistumise suhtes.
Ennetavad meetmed tuleks võtta kasutusele iga 2-3 aasta tagant. Kui süsteemi kasutatakse õigesti võib komponent kesta 10 aastat või rohkem.
Võite märgata, et õlijahuti vajab diagnostikat järgmistest sümptomite ilmnemisel:
Õlijahuti rikete põhjused
Üks peamisi komponendi rikkeid on niiskusest ja kõrgest temperatuurist põhjustatud korrosioon.
Komponendi mehaanilistele vigastuste põhjuseks on tavaliselt rakendatud jõud. Samuti võib see põhjustada kaitseklapi deformatsiooni, mis lahutab õlijahuti, kui rõhk süsteemis langeb.
Üksuse toimivus oleneb suuresti voolikute ja tihendite seisukorrast. Tänu temperatuuri kõikumiste, niiskuse kondenseerumise ja mustuse tõttu võivad need murduda.
Liigendite ja kinnituste õlilekked võivad tekkida ebakorrektsest komponendi paigaldusest komponendi ja kinnituspoltide lõtvumisest.
Õliradiaatori parandamine ja vahetamine
Remont võimaldab kõrvaldada ainult komponendi ummistumist ja kahjustatud tihendeid. See saavutatakse, asendades rõngastihendid ja puhastades süsteem.
Õlijahuti paigaldamisel tuleb erilist tähelepanu pöörata kinnituselementide kinnitamise pöördemomendile. See väärtus peaks olema 25 Nm. Kinnitusdetailid tuleb pingutada pöördemomentvõtmega.
Kui õlijahuti torudel avastatakse isegi väiksemad vead tuleks komponent asendada.