Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Radiaatori ventilaator asub otse taga mootori jahutusvedeliku radiaator. Tunnistas õhku on vaja alandada temperatuuri jahutusvedelik. See on eriti oluline, kui auto seisab või on rahval kaua, sest õhu praegust puudumine kompenseeritakse. Mõnede automudelite suure võimsusega mootor on kaks fänni. Kuulumine jahutussüsteemiga, radiaatori ventilaator on oluline osa auto. See lülitab sisse automaatselt, kui vaja. Kui ka jahutusvedeliku temperatuur kõrgem kui väljaspool temperatuur, ventilaator ei lülitu sisse.
Kui ventilaator on vigane, see võib põhjustada mootori ülekuumenemist. Teoreetiliselt on lihtne esile kahjutasu fänn. Kuid tegelikkuses võib märgata jaotus kui jahutusvedelik kuumeneb üle. Sellepärast kogenud auto omanik alati kellad jahutusvedeliku temperatuuri näitajad. Kui tundub, et sa, et ventilaator on jaotatud, saate lihtsal viisil. Kui on mingit müra kui ventilaator töötab aga mootor on endiselt kuum, see tähendab, et on jaotus. Enamasti asub fänn raskesti ligipääsetavates koht. Nii on raske asendada see.
Esiteks, katkestamiseks peab akupatarei fänn. Siis tuleb auto forebody lahti. Et mitte kulutada palju raha, täielikult asendada fänn. Kui teil on vaja mitte ainult radiaatori ventilaator, vaid ka radiaatori iluvõre, piduriklotsi ees, õhufilter, Õhupuhastajad kompressor, väljaspool tahavaatepeegel, tagasi lamp-, gaasi- või mujale auto Vaata meie on-line kataloogi kaudu. Tõttu lihtne kasutada otsingu funktsiooni leiate kiiresti kõik varuosad on vaja auto remont või hooldus.
Kuidas avastada mootori jahutusventilaatori rikkeid?
Esmalt testige ventilaatorit ise. Selleks ühendage komponent auto 12-14 V elektrisüsteemi. Töötav komponent jõuab maksimaalse RPM 2 sekundiga.
Kui seade töötab korralikult,jätkake juhtmete kontrollimisega. Selleks ühendage üks traadi ots pingeallikasse ja mõõtke pinget teisest otsast, selleks kasutage voltmeetrit.
Lisaks tuleb kontrollida ventilaatori andurit, mis mõõdab mootori temperatuuri. Kui temperatuur ulatub viimase limiidini (92 oC) peaks ventilaator automaatselt sisse lülituma. Pärast mootori kuumenemist 99-104 oC, peab ventilaator valima teise operatsioonifaasi. Kui komponendi vigu ei tuvastatud, kuid automaatset käivitamist ei toimunud tuleb andur asendada.
Komponendi kasutusiga ei ole piiritletud. Kui sõidukit kasutatakse hoolikalt ei pruugi ventilaatori asendamine olla vajalik kogu sõiduki kasutusea jooksul.
Võite märgata, et mootori jahutusventilaator vajab diagnostikat järgmiste märkide esinemisel:
Mootori jahutusventilaatori rikete põhjused
Kõige tüüpilisem rike on ventilaatori elektrimootor rike, mis on sageli põhjustatud mustuse sisse tungimisest. See võib olla ka tingitud pinge järsust langemisest sõiduki elektrisüsteemis. Rikkis mootori ventilaatori andur on põhjus miks komponent töötab pidevalt välja lülitamata.
Terminalid võivad roostetada niiskuse ja tehniliste vedelike mõju all olles. Mustuse sissetungimine süsteemi vähendab komponendi eluiga oluliselt, mistõttu on oluline elementi regulaarselt harjaga puhastada.
Jahutuseventilaatori remont ja asendamine
Osa on sageli radiaatori ette paigaldatud. Kõige sagedamini on probleem juhtmestikus. Kui remondi ei ole võimalik asendatakse juhtmestik täielikult.
Kui ventilaatori labad või võll on ummistunud, siis tuleb seade lahti võtta, puhastada ja õlitada. Täieliku purunemise korral või osalise relee kahjustuse puhul tuleb ventilaatori labad või ajal samuti uute komponentidega asendada. Kui komponent on mehaaniliselt vigastatud või juhtseade on vigane tuleb paigaldada uus osa, millele järgneb kogu süsteemi kalibreerimine.