Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
Rööpvarrast ühendab rooli vait ja puldiga arm. Veoautode ja traktorite sageli kasutatakse ainult ühe pala rod autod ja kasutatakse süsteemi, mis koosneb kahest osast. Pala vardad kasutatakse ainult rooliseadme üldreeglina esitelje teljekoormus. Pala rod on lihtne metallvarras. Pikkuses saab reguleerida kasutavad lukustada pähkel. Kui auto hoiab halvasti road, põhjus võib valesti korrigeerida rooli varras.
Diagnostika on väga lihtne: kui puudub suunastabiilsus ja auto liigub vasakule või paremale, korrigeerimine on vajalik. Auto suunamata ebastabiilsuse põhjuseks võib olla mehaaniline löök vastu tühimass, näiteks. Avarii tõttu teele rod saab painutada. Sel juhul ta tuleks asendada. Ei ole põhjust muretsemiseks kui libiseks on vähe. Kui kahju on tõsine, teil on vaja sõita teenindusjaama viivitamata. Remont ja reguleerimine pala rod tuleks teha ainult teenindusjaamades.
On vajalikud seadmed kiiresti ja täpselt reguleerida pala rod. Ei ole raske reguleerida rod, kuid olgu selleks tehnikud. Vajalik auto osad madalate hindadega meie online salvestamist. On suur valik autovaruosad: ratta jaoturid, laagrid, piduri kingad, Välislingid telge, roolivõimendi pump, piduri võimendi, õli- ja filtrite, külguksed, näiteks. Meie hinnad on mõistlikud ja auto osad on kõrgeima kvaliteediga. Külasta meie poe täna, mida on lihtne kasutada otsingu funktsiooni.
Kuidas tuvastada rooliotsa defekte?
Rooliotsa tuleks diagnoosida autoteenindusel või ise kasutades selleks teise inimese abi. Esmane komponendi diagnostika koosneb kaitseümbrise terviklikkuse, hingede ja otsade kontrollimisest. Sõiduk tõstetakse autotõstukiga üles ja komponenti vaadeldakse. Sellel ei tohiks olla pragusid ja muid kahjustusi.
Kui tuvastatakse visuaalsed kulumise sümptomid algab järgmine testimise etapp. Selleks vajate assistenti. Üks inimene pöörab rool ja teine jälgib rooliotsa käitumist. Toimiv osa liigub sujuvalt ja vaikselt, defektne koos kõrvaliste helidega. Praeguses etapis on vaja kontrollida vahet kuuliigendis. Lubatud vahe on 2 mm.
Võite märgata, et rooliots nõuab diagnostikat järgmiste sümptomite esinemisel:
Rooliotsa rikete põhjused
Rooliotsa mehaaniliste vigastuste põhjuseks on agressiivne sõidustiil, eriti, süstemaatiline aukudest suure kiirusel läbi sõitmine.
Levinumad vead on komponendi kulumine või pöördühenduste saastumine. Põhjuseks võib olla halva kvaliteediga ühend ja halva kvaliteediga määrdeainete kasutamine või nende puudumine. Rooliotsa juhttihvti pind võib olla kahjustatud ebakorrektsest paigaldusest.
Rooliotsa korrosiooni teke on tingitud kaitsekorgi terviklikkuse kadumisest ja mustuse ja vee sees ühinemisest.
Rooliotsa remondi ja asendamine
Rooliotsa asendamisel asendatakse tolmukatted ja tihvtid, sest neid ei parandata.
Asendamisel järgige alltoodud juhiseid: