Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Rooliseadme pakub vahendaja rool ja juhitavusega rataste vahel. Rooliseadme mängib suurt rolli tagamaks, et auto saab juhitakse erinevas suunas sõites. Tänu sellele on võimalik "võtke" maanteel. Rooliseadme vähendab formeeritava rattad kuni rooliratta rooli counteractions. Kui rooliseadme, esineb tüüpiline välimus vähendamine. See põhjustab liikumine rool erisuhet.
See on kuskil 10:1-25:1. Sel viisil rool suhe on pikem. Seega, et rool on "pehmem". Seal on eri tüüpi rooliseadme konstruktsioonid. Kõige populaarsem on uss, kruvi ja rack ja hammasratas rooliseadmete. Tavaliselt rooliseadme on tugevate ja vastupidavate süsteemi. Siiski on vaja regulaarselt kontrollida. Püsiva toimivus on oluline nõue. Tegemist on ohutu sõidu.
Kui te märganud midagi imelikku koos rooli, on vaja kohe kontrollida. Juhtkomitee tuleb remontida volitatud teeninduskeskuses. Remonttööd eel kogenud ja väljaõppinud spetsialistid. Samuti tuleb töötingimuste vajalike tööde eest. Üks neist on töö platvormi. See on auto omanik häireid. Kui vajate autode varuosad, meie e-poest on õiges kohas. Heitgaaside süsteemi, pidurid, Peaülekanne, starter, indikaator, tahavaatepeegli ja paljude teiste autoosade madalad hinnad leiad meie kauplusesse.
Roolimehhanismi diagnoosimiseks on vaja kahte inimest. Üks kõige sagedasemaid rikkeid on rooliratta lõtk. Seda saav tuvastada keerates rooli mõlemas suunas täiesti viimasesse asendisse ning kontrollides samal ajal mehhanismide vahelisi lõhesid. Need ei tohiks olla suuremad kui 1 kuni 1,5 mm. Kliirensit tuleks mõõta kaliibriga.
Samuti tuleks diagnoosida rummusid, roolivardaid ja roolireduktoreid ning kontroolida kinnitusdetaile ja kaitsekatteid.
Nõuetekohaseks roolivõimendi mehhanismi toimimiseks mõõtke mehhanismi rõhku. Selleks paigaldada manomeeter võimendi pumba ja ajami vahele. Seejärel käivitage mootor ja kiirendage see järk-järgult 1000 pöördeni minutis. Mõõtmiseks hüdrovõimendi tõhku keerates rool viimasesse asendisse. Kui vead puuduvad, siis ei tohiks selle näitaja väärtus ületada 80-85 kgf/cm2.
Süsteemi tuleks diagnoosida ja ennetavaid meetmeid kasutada kord aastas, see tagab õhu väljutamise võimendist. Nõutud õlitaseme saavutamiseks pumbatakse võimendit plaanilise kontrolli käigus, samuti tuleb pingutada selle kinnitusvahendeid.
Võite märgata, et roolimehhanismi vajab diagnostikat järgmiste sümptomite esinemisel:
Peamised roolimehhanismi enneaegse kulumise põhjused on roostetamine või niiskusest ja abrasiivsete osakeste üksusesse tungimisest tingitud ummistumine. Kiiret rooliotsa kuulliigendi kulumist võib seletada lõhkenud kaitsekattega. Roolivõlli laagrid hävinevad määrdeaine vähesuse tõttu.
Roolilati mehaanilised vigastused või deformatsioon on tingitud sagedasest sõitmisest madala kvaliteediga teedel. See võib olla põhjustatud löögist vastu äärekivi või vastu muud takistust.
Roolivõimendi mehhanismi rõhu kadumine võib olla põhjustatud ühendusvoolikute kahjustustest või nende kinnituste nõrgenemisest. Tagamaks õhu süsteemi alles jäämise tuleb uue torustiku paigaldamise ajal teostada pumpamine ja õlivahetus.
Roolivõimendi ebakorrektne töötamine on tingitud pumba rihma purunemisest või ebapiisavast rihma pingest. Selle sooritus oleneb ka kasutatava vedeliku kvaliteedist.
Roolimehhanismi kasutusiga oleneb kasutamiseeskirjade kohasest kasutamisest ja õigeaegsest roolisüsteemi hooldamisest.
Selleks, et eemaldada roolimehhanismi riket võtke lahti süsteemi korpus, eemaldage tolmukorgid, ühendage lahti võimendi ja võlli kinnitused. Kontrollige, et mehhanism ei oleks ummistunud ega sisaldaks võõrkehi. Parandamiseks on teil vaja manomeetrit ja dünamomeetrit ning veel ühe inimese abi.
Kulunud või deformeerunud mehhanismi elemendid võib asendada eraldi. Kuid roolivõimendi süsteemi rikke korral on vajalik täielik komponendi asendamine.