Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Servo pump on osa tänapäeva autode rooli süsteem. Igaüks, kes oli sõitis auto ilma servo keda rooliseadme, teab, et see oli põlemine insult aeglasel kiirusel või tühikäigul töötavad sõites. Täna roolivõimendi domineerivad turul auto. Roolivõimendi on süsteem vähendab juhtimine vajalik jõud. Servo pump on hüdrauliline pump. Roolivõimendi tegutsevad tehniline protsess on üsna keeruline. Elektrisüsteemi sisaldab mootor, pump, õli veehoidla, servo pump, hüdrauliline filter, surve toru. Õli veehoidla asub õli liikumine süsteemi servo pump. Kui ei ole vaja rooli booster see voolab tagasi reservuaari õli. See tekib siis, kui sirge või veidi liigub.
Tavaliselt servo pump töötab pika aja jooksul. Siiski ei ole välistatud juhuslik rike. Roolivõimendi nurjumisel juhtimine vajalik jõud on märkimisväärne. On vaja kohe parandada viga. Põhjuseks võib olla vigane servo pump. Või on kulunud tihendi, mis toimib radiaalne pitsat ja tuleb asendada. Kui probleem on roolivõimendi toimimist, on vaja külastada remonditöökoda. Ainult pädeva mehaanika ei suuda analüüsida ja parandada. Kõik sõltub millist roolivõimendi kehaosad on mõjutatud. Meie e-poest leiad kõik vajalikud varuosad: süütesüsteem, vesijahutusega radiaator, pesumasina pumba ja paljud teised.
Esmalt kontrollige vedeliku taset süsteemis. Kui tase on ebapiisav, kallake vedelikku juurde. Suure vedeliku tarbimise korral kontrollige liigendeid ja pumpa lekkimise suhtes.
Saate riket tuvastada mõõtes manomeetriga õli rõhku pumba väljalaskeavas. Kõige täpsema tulemuse annab autoteeninduse diagnostikapink.
Võite märgata, et rooli hüdraulikapump vajab diagnostikat järgmiste sümptomite esinemisel:
Üks kõige levinumaid roolivõimendi hüdraulikapumba rikete põhjuseid on õhu sattumine süsteemi. See on tingitud komponendi ühenduste kahjustustest voolikutega ning kinnitusvahendite (klambrite) lõtvumisest. Mehhanism rõhu alanemine põhjustab samuti rõngastihendite ja teiste tihendite kulumist. Lisaks võib see olla põhjustatud pumba töökambri külgmiste pindade kahjustustest. Mõnikord saavad need kahjustada vana ja madala kvaliteediga vedelikuga kokkupuutumisest.
Komponendi kahjustused on sageli tingitud ebakorrektsest paigaldusest. Rike võib olla ka ebakorrektse remondi, hoolduse ja süsteemi kasutamise tagajärg. Eriti suurendab pumba koormust kui esirattaid pidevalt lõpuni keeratakse. Sellega kaasneb silindrite kahjustamise oht ja pumba möödavooluventiili liikumise kadumine.
Pealegi enneaegse komponendi kulumise on rikete põhjuseks sageli ka ebapiisav määrimine. Selle tulemusena kiiluvad pumba komponendid kinni ja pump puruneb. Komponendi kasutusiga oleneb ka selle kvaliteedist ja õigeaegsest hooldamisest. Regulaarne ülevaatus ja korrektne õhu eemaldamine süsteemist võib komponendi eluiga suurendada.
Kui kahtlustate, et süsteemis on õhk tuleb see eemaldada. Kui süsteem on saastunud on pump vaja täielikult ära puhastada.
Selleks, et komponenti asendada eemaldage kõigepealt abiseadmed nagu ajami rihm ning lõdvendage klambrit. Siis libistage klambrit mööda voolikut ning eemaldage see ühendustorust. Hoidke käepärast konteiner õli väljutamist. Siis keerake lahti kinnituspoldid ja eraldage survevoolik. Lihtsuse huvides on soovitatav vedelik eemaldada süstla abil otse pumbast ja alles siis võtta komponent lahti.