
Auto Jahutusvedeliku flants
Jahutusvedeliku flants —
Jahutusvedeliku flants: kasulik informatsioon
Äärik on pistik, mis ühendab plokid või torud. Lisaks kasutatakse ääriku manuse või pakendamiseks. On erinevaid äärikuid autos. Näiteks jahutusvedeliku äärik, käigukasti suund äärik, imemise äärik. Käigus aeg mahub ääriku mitte tihedalt. Kuid põhjus võib ka pakendites. Paljudel juhtudel on vaja muuta ääriku ja pakkimine. Rohkem kui tavaliselt see juhtub plastist äärikud - käigus aeg selle materjali süveneb. Plastikust muutub poorne ja vedelik tilgub.
Kuid probleemid võivad ilmuda ka koos teiste materjalist äärikud. See ei ole raske asendada ääriku. Vedelik valatakse välja ja eraldage terminalid. Lisaks on vaja unbolt poldid erilisel moel. Sa pead olema vahend seda teha. Mitte igasugune auto omanik on see. Aga igal juhul ei pea ostma ääriku ja Kriminalistika keskus. Enamasti pole kallis äärik. See on suhteliselt lihtne varuosa. Samuti ei ole vaja osta vana auto osad.
Kui ääriku oli rikutud, tuleks see asendada uuega. Muidu, see võib põhjustada leket või muid probleeme ja maksab rohkem kui seda parandada. Ka saab osta teise autovaruosad meie poe, sõltumatu vedrustus ühise, näiteks otsik pesumasin, klaasipuhasti tera, süütepool, süüde turustaja klaasipuhasti mootori või vedela jahutus radiaator. Meie Internetipood on alati teie käsutuses. Siin näidatakse teie tellimuse kiiresti töödelda.
Kuidas tuvastada mootori jahutussüsteemi ääriku defekte?
Kontrollige, kas jahutusvedelik lekib ja jälgige jahutusvedeliku taset igapäevaselt. Pärast iga 10000 km läbimist tuleb lisaseadet ilmtingimata katsetada. Vaadelge detaili: see peaks olema ilma pragude ja veeplekkideta. Parim viis hinnata, kas äärik toimib on kontrollida jahutusvedeliku tase paisupaagis. See peaks olema 30-40 mm miinimumist kõrgemal. Pange tähele, et mootori töötamisel ja mõne aja möödudes pärast selle välja lülitamist võib jahutusvedeliku tase ületada normi.
Võite märgata, et mootori jahutussüsteemi äärik vajab diagnostikat kui ilmnevad järgmised märgid;
- jahutusvedeliku tase väheneb järk-järgult;
- esineb antifriisi plekke;
- mootor kuumeneb sageli üle;
- mootori võimsus on vähenenud;
- auto tarbib rohkem kütust;
- salongis on tunda jahutusvedeliku lõhna.
Mootori jahutussüsteemi ääriku defektide põhjused
Pinna lõhenemisel puutub lisaseade regulaarsel kokku kõrgete temperatuuridega. Ebakvaliteetse jahutusvedeliku kasutamine põhjustab korrosiooni tekkimist. Regulaarne agressiivsetele kemikaalide mõju viib jääkainete tekkimiseni, mis ummistavad ja takistavad detaili toimimist. Ääriku nihe võib olla põhjustatud kinnitusvahendite nõrgenemisest, mille tulemusena esineb konstantset vibratsiooni. Detail kulub ka hilinenud hoolduse ja ebaprofessionaalse remondi tagajärjel..
Mootori jahutussüsteemi ääriku asendamine
Tulenevalt asjaolust, et komplekt ei ole kallis on otstarbekas komponent asendada mitte remontida. Asendades mootori jahutussüsteemi äärikut järgige neid samme:
- eemaldage jahutusvedelik eelnevalt ettevalmistatud konteinerisse;
- ühendage voolikud lahti;
- selleks, et asendada esimene äärik eemaldage jahutusvedeliku temperatuurianduri juhtmed;
- eemaldada kahjustatud komponent ettevaatlikult;
- valmistage ette uue ääriku paigalduskoht: puhastage see, vajadusel õlitage;
- määrige uut osa hermeetikuga;
- paigaldage detail, keerake selle mutrid kinni;
- kinnitage voolikud;
- monteerige temperatuuriandur;
- valage jahutusvedelik tagasi sisse.
Pärast uue ääriku paigaldamist soovitame järgmisi samme:
- Käivitage mootor.
- Pärast seda, kui see jõuab optimaalse temperatuurini tooge pöörded keskmise või kõrgema tasmeni;
Selles režiimis peaks mootor töötama paar minutit. See eemaldab jahutussüsteemist õhukorgi. Kui jahutusvedeliku kogus paagis on alla lubatud miinimumi, lisage antifriisi. Juhime teie tähelepanu sellele, et äärik tuleb asendada iga kahe aasta möödumisel ja mõningatel juhtudel pärast iga 60 000 km läbimist.