
Auto Kliimaseadme voolikute
Kliimaseadme voolikute —
Kliimaseadme voolikute: kasulik informatsioon
A/c voolik eesmärk on ühendada üksikosade õhu konditsioneer. Konditsioneer on nüüd standard enamik autosid, sest nad oluliselt suurendada mugavust. Ridade sees peab olema kõrgsurve või madalrõhu kasutamine erinevatel eesmärkidel. Samuti on universaalse a/c voolikud. Neid saab teha metallist tugevdatud riidest. Kasutatakse sageli jäiku kaableid.
Kui õhu konditsioneer ei tööta korralikult, see võib olla mitmeid põhjusi. Blokeeritud kuni või lekkiv a/c voolik võib põhjustada rikke. Kui jalad on mõlad, võib see viidata Õhupuhastajad probleemid. Juhul, kui ilmnevad ebameeldivat lõhna, võib-olla see on piisavalt desinfitseerida kogu süsteemi. A/c voolik võib vigastatud õnnetuse tõttu. Igal juhul on oluline on osta õige voolik koos nõuetekohase terminalid. Võimalus kohandada voolikuid, kuid enamikul juhtudest on väga kallis. Siiski, kui te ei leia sobiva a/c voolik, te saate kohandada.
Tuleb asendada/c voolik remont poodides. Esmalt peate tühjendama Õhupuhastajad on a/c üksus abiga. Mingil juhul lahti õhu konditsioneer, kui see ei ole tühi! Jahutusvedelik surve all ja saate splash välja. See võib põhjustada külma seotud vigastused. Sa vajad ABS andur, fänn, õlifilter, Park kaugus kontrolli, veepump, süüteküünal või muud autode osad? Tänu laias Sortimendis leiad autode varuosad osa, vajavad meie online salvestada.
Kuidas tuvastada õhukonditsioneeri vooliku rikkeid?
Konditsioneeri vooliku sõltumatuks kontrollimiseks tuleb seda visuaalselt hinnata. Korralikult töötav komponent peab olema terve, kuiv ja puhas, sellel ei tohi olla õliplekke. Vastupidine olukord viitab freooni lekkele.
Võite tuvastada, et kliimaseadme voolik vajab diagnostikat järgmiste märkide ilmnemisel:
- kompressor ei lülitu sisse pärast konditsioneeri nupu vajutamist;
- kliimaseade lülitub spontaanselt välja;
- freooni ringlus süsteemis on vähenenud;
- saastumine konditsioneeri ja mootori jahutusradiaatori vahel.
Kliimaseadme vooliku rikete põhjused
Lõpuks muutub voolik rabedaks. On oluline teada, et madala kvaliteediga materjalidest valmistatud osad kuluvad palju kiiremini. Järsud temperatuurimuutused avaldavad negatiivset mõju, võivad aitavad kaasa selle purunemisele või kuivamisele. Niiskuse või abrasiivosakeste sissetungimine konditsioneeri voolikusse lühendab samuti selle eluiga.
Kui autot kasutatakse sageli madala kvaliteediga teedel võivad teepinna defektid samuti osa purunemisele kaasa aidata. Radiaatori saastumise tagajärjel suurenenud süsteemi rõhk võib põhjustada komponendi purunemise. Kui paigaldamisel on tehtud vigu saab konditsioneeri- ja ventilatsioonisüsteemi torusid ja voolikuid keerata ja hõõruda.
Kliimaseadme vooliku remont
Väiksemate vigastuste korral on komponent parandatav. Kõik remonditööd peaks läbi viima ainult spetsialistid. Olenevalt kahjustuste asukohast ja astmest saate iseseisvalt asendada tihendid, tühjendada konditsioneeri süsteemi, eemaldada oma terviklikkuse kaotanud vooliku ja taastada tiheduse keevitamise abil.
Kliimaseadme vooliku asendamine
Kui riket ei ole võimalik parandada, tuleb õhukonditsioneeri voolik asendada, sest defektse vooliku kasutamine viib kompressori rõhu vähendamiseni; jahutusvedeliku leke võib põhjustada rooste tekkimist kompressorile ja termostaadi ventiile. Komponentide asendamise protseduur on järgmine:
- Freoon tuleks eelnevalt süsteemist eemaldada kasutades selleks spetsiaalse varustust.
- Seejärel tuleb demonteerida aku ja vooliku kinnituspoltide tuleks mõlemalt poolt lahti keerata.
- Defektne komponent tuleb eemaldada. Pidage meeles, et vahetult pärast osa demonteerimist tuleb avatud aukudele paigaldada pistikud.
- Seejärel tuleb paigaldada uus osa, pärast mida tuleb komponendid vastupidises järjekorras kokku panna.
- Kui paigaldamine on lõppenud, veenduge, et uus voolik ei vibreeriks, kui kliimaseade töötab.
Kui teil puuduvad autode parandamise oskused, on kõige parem konditsioneeri vooliku asendamine spetsialistile usaldada.