
Auto Survevoolik pidurisüsteem
Survevoolik pidurisüsteem —
Survevoolik pidurisüsteem: kasulik informatsioon
Ühendus vaakumseadmega saab erinevates süsteemides sõiduki, näiteks turbolaadur või kesklukustus puldiga. Ühendus vaakumseadmega on vaja piduri võimendi, mis toimib reeglina autod alarõhku. Negatiivne rõhk, mis on vajalik piduri võimendi luuakse diislikütuse või bensiini mootorite küna vaakumpump otsepritse. Traditsiooniline bensiinimootoreid nõutav negatiivse rõhu hakkab sisselasketorustik taga seguklapp.
Ühendus vaakumseadmega peab ehitatud vastu pidama vastavate negatiivse rõhu kaotamata oma kuju. Enamasti paks kummivooliku piisab. Kõrge vaakum loomisel lisatakse täiendav tugevdamine näide klaaskiust või terasest. Ühendus vaakumseadmega defekt tavaliselt tuleneb vigased pitseerimist. Seetõttu on tõrge või ei. Reeglina on mõistlik asendada rikkis vaakumseadmega. Asemel tuleks kõik tihendid. Ohutuse seisukohalt olulisi süsteeme, nagu piduri süsteemi tuleb parandada ning remonditöökodadele. Uus vaakumseadmega on suhteliselt odav.
Siiski on vaja veenduda, et rida sobib konkreetse sõiduki. See on soovitatav paigaldada vale vaakumseadmega lihtsalt sellepärast, et konnektorid mahtuda. Seega võib häirida kogu süsteemi. Igal juhul kvaliteetse autode osa vajadusel kergesti leiad seda meie autoosade poe. Vaja auto osa? Tähelepanu veebipoe leiad seguklapi anduri, klapp-pihustit, pendel tugi, harkluuga, lõõtsa, nukkvõlli ja õli jahedam. Kui teil on vaja autode osa oma auto Meie e-poes on õige valik.
Kuidas tuvastada vaakum pidurivõimendi defekte?
Detaili korrektset töötamist on võimalik kontrollida ilma spetsialistide abita. Selleks tuleb mootor käivitada ja 5-7 korda piduripedaali vajutada samal ajal kuulates, kas esineb kõrvalisi helisid. Kui õhk tekitab pehme heli, siis on pidurivõimendist rõhk kadunud.
Käivitage mootor pärast pidurisüsteemi pumpamist. Süüte käivitamisel peab piduripedaal tõusma 1-2 sentimeetrit. Kui selle positsioon ei muutu on soovitatav ühendust võtta teenindusega, et teostada põhjalikum kontroll.
Peale seda tehke veel üks eksperiment. Vajutage auto töötamise ajal piduripedaali nii kaugele kui see läheb, pärast seda hoidke pedaali jätkuvalt all 1-2 minutit. Kui õhk väljub, siis on süsteem rõhuvaba, pedaali rõhk kasvab ja selle vajutamiseks tuleb rakendada suuremat jõudu.
Võite tuvastada, et vaakum pidurivõimendi vajad diagnostikat järgmiste märkide ilmnemisel:
- sõiduk kisub pidurdamisel ühele poole;
- piduripedaali positsioon on liiga kõrge või ebanormaalselt madal;
- piduripedaali jäikus on sõitmisel ja pidurdamisel erinev;
- kõrvalised helid pidurdussüsteemist järsul pidurdamisel;
- pidurid on madala efektiivsusega;
- piduripedaali vajutamisel on tunda vibratsiooni ja lööke.
Vaakum pidurivõimendi defektide põhjused
Enamik vaakum pidurivõimendi riketest põhjustab rõhu kadumine. Tavaliselt juhtub see mehaaniliste vigastuste, lõtvunud kinnitusvahendite ja klambrite või kummist osade loomuliku kulumise tõttu. Sagedaste sõitmistega maastikul, millega kaasneb tugev vibratsioon suurenevad koostiselementide vahelised vahed, klapivarre kohalt liikumine ja kinnikiilumine võib samuti saada probleemi põhjuseks.
Mõnikord võib üksuse ebakorrektne töötamine olla põhjustatud tagaslöögiklapi purunemine või membraani rebenemine. Madala kvaliteediga tihendelementide kasutamine võib samuti tõrkeid põhjustada: tavaliselt need kas mõranevad või kaotavad oma elastsuse.
Kui sõiduki ehitus sisaldab vaakumpumpa vaakumi tekitamiseks, siis selle puudus võib põhjustada sagedasi vaakum pidurivõimendi rikkeid. Ootamatu pumba aktivatsioon tekitab liigse koormuse membraanile ja viib selle enneaegse kulumiseni.
Pidurivõimendi parandamine ja asendamine
Pidurivõimendi parandustöid saab teostada ainult sellisel juhul kui diafragma ventiilidel ei ole märkimisväärseid kahjustusi. Juhul kui kasutatakse universaalkomponente tuleks neid sobivuse suhtes eelnevalt testida.
Kui korpus on purunenud või esineb tõsisemaid kahjustusi, tuleb detail asendada.
Enne purunenud komponendi demonteerimist tuleb mootor välja lülitada. Mugavamaks parandustöö tagamiseks tuleks sõiduk paigutada tõstukile. Esmalt ühendage pedaali küljest lahti piduri ajami varras. See asub rooli võlli all. Olge ettevaatlik, et te ei kahjustaks sellega seonduvaid mehhanisme.
Pärast seda tuleb lahti keerata kinnitused ja eemaldada peamine pidurisilinder. Kokkuvõtteks, ühendage lahti vaakumvoolik ventiili küljest. Pärast seda kui kahjustatud osa on täielikult demonteeritud ja töötav on selle asemele pandud.