Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Piduri peasilindri kuulub hüdraulika. See loob võimu, mis on üle kaugele hüdrauliline juhtimine silindrisse sidur servo. See lihtne hüdrauliline põhimõtet kasutatakse tellimuse jõuülekannet realiseerida. Piduri peasilindri on väiksemad siis servo silindri, mis võimu intensiivistumine on edastamise ajal. Piduri peasilindri auto asub sidur. See ei ole nii lihtne leida probleemi põhjus sidur hüdraulilise siduri on keeruline süsteem.
Juhul kui edastada osalus on raske või kuvada täiendavaid müra kui clutching, põhjuseks võib olla piduri peasilindri. Kuid teil on vaja vaadata kõike väga hoolikalt, enne kui sa seda muuta. Mitte igasugune auto omanik suudab asendada see. See on teeninduskeskus, kes võtab siduri probleemid. See hind kallis asendada hüdrauliline silinder, kui tundub, et selle põhjuseks on milleski muus. Lisaks selle asendamine maksab palju sest hüdrauliline süsteem on katki ja asetatakse uuesti. Probleem on selles, et kui töö mootori häirib silindri tööle.
Ka asendamine on vaja kindlaid kogemusi ja tähelepanu keskendamine. Auto omanik peab tegelema teeninduskeskuse aega kui on probleeme sidur. Muidu selline jaotus võib oluliselt halvendada teie auto riik. Meie e-poest leiad paljud teised originaal Autovaruosad. Siit leiad sidur plaat, sidur kaabel ülekanne, piduri kingad ees, sidur servo silinder, süüde pistikud väljaspool tahavaatepeeglid, sisse näitajaid ja teiste autoosade.
Kuidas tuvastada siduri peasilindri rikkeid?
Esmalt tuleb visuaalselt kontrollida, et tuvastada lekke jälgi. Kui need on olemas on süsteem oma tiheduse kaotanud. Kui pedaal on liiga pehme on õhu sattumine süsteemi väga tõenäoline. Selle probleemi lahendamiseks tuleb süsteemi etapiviisiliselt tühjendada. Kui see ei aita tuleb teostada põhjalikum silindri remont. Kõrvaliste helide esinemisel käikude vahetamisel ja käigukangi vibreerimisel pöörduge põhjalikuma diagnostika teostamiseks autoteenindusse. Vedelikutaset tuleb regulaarselt kontrollida. Madal vedelikutase tähendab leket. Sellisel juhul võib olla vajalik kolbi ja tasside asendamine.
Võite märgata, et siduri peasilinder nõuab diagnostikat järgmiste sümptomite ilmnemisel:
Siduri peasilindri rikete põhjused
Kõige tavalisem siduri peasilindri rikete põhjus on rõhutustamine. Seda esineb kulumise, kahjustuste või voolikute ja O-rõngaste ebakorrektse paigalduse korral.
Tänu kasutusea lõppemisele vajavad komponendi vedrud sageli väljavahetamist. Kolvid kuluvad ja võivad saada kahjustatud intensiivse mehaaniline mõju tagajärjel.
Siduri peasilindri enneaegse kulumise põhjuseks on halva kvaliteediga komponent ja hooldamise ajakava eiramine. Komponendi kasutusiga oleneb ka sõidustiilist ning süsteemi toimimiseks vajalike reeglite järgimisest.
Siduri peasilindri asendamine
Komponendi asendamine nõuab pidurivedelikku välja pumpamist sidurivedeliku paagist. Siis eemaldage kummist vöö, mis kinnitab paisupaaki auto kere külge. Olge paagi eemaldamisel ettevaatlik, sest see sisaldab pidurivedelikku. Järgmisena, keerake mutrit, mis kinnitab torujuhet silindri külge. Järgmine samm on torujuhtme kõrvale liigutamine lõdvendades klamber ja demonteerides silindri. Peaksite lahti keerama ka mutrid, mis kinnitavad silindrit auto kere külge. Nüüd võite vana silindri eemaldada ja uue paigaldada. Pange mehhanism kokku vastupidises järjekorras.