
Auto Survelaager
Survelaager —
Survelaager: kasulik informatsioon
Sidur laager viibib iga auto ajamiga. Selles osas on vajalik declutching. Kui juht pedaalid siduri pedaali, siduri laager töölerakendumiseni ja vabastab jõuülekandevõll jõudu. Seetõttu koormus hädaabi sidur plaadile tekib mis ilmneb tänu sõidu kiiruse vähendamiseks. Seda toimingut tuleb tagasi, kui juht vabastab siduri pedaal. Kui sidur laager annab esmase seisukoht ja jõuülekandevõll hakkab liikuma.
See on lihtne diagnoosida sidur laager. Enne, kui juht ei pedaalid siduri pedaal, ilmub müra. Kui see müra vähendab või kaob, kui olete pedaali siduri pedaal, see kinnitab sidur laager jaotatuna. Kui declutching sidur laager pressid ketas on kevad ja seetõttu detaile, mis on jaotatud suruma. Sellepärast, et müra tase vähendab. Ei ole põhjust paanikasse, kui on selline jaotus. Kuni sidur töötab seal ei ole vaja asendamiseks. Muidugi on mõistlik muuta sidur laager kui nähtavaid defekte.
On vaja asendada sidur laager kui funktsioon ei toimi. Kui sidur laager on kahjustatud, võib murda laitmatu osa sidur. Sellepärast, et sisuliselt on vaja muuta ketta kevadel, surve plaadile ja sidur plaat. Meie Interneti-poest ostate reservi osad kautšukist hinnaga. Kui otsite piduri kettad, piduri kingad ees, muda valvur porilauad, esmane šahtis või õlifiltrid autole külastage meie e-poes. Meie poest leiad originaalvaruosade auto kautšukist hindadega.
Kuidas tuvastada siduri vabastuslaagri rikkeid?
Sidurist tulevad kõrvalised helid erinevatel põhjustel. Need helid võivad viidata siduri vabastuslaagri ja käigukasti riketele. Et mõista, milline osa remonti või välja vahetamist vajab, vajutage sidurit ja kuulake. Kui müra peatub, siis tähendab see, et probleem on käigukastis. Kui heli suureneb on probleem laagris.
Võite märgata, et siduri vabastuslaager vajab diagnostikat, kui esinevad järgmised sümptomid:
- kõrvalised helid töötava mootori ja siduri korral (eriti sooja ilmaga);
- sidur libiseb;
- mootori kuumeneb sageli üle;
- põlemislõhn;
- tõmblused.
Siduri vabastuslaagri rikete põhjused
Kõige levinumad komponendi mehaaniliste vigastuste põhjused tulenevad ebaühtlasest koormusest vajutades sidurit sees oleva käiguga. See on absoluutselt keelatud ning seda peetakse komponendi opereerimiseeskirjade rikkumiseks.
Järsud käivitused ja pidurdamine ning üle aukude sõitmine võivad põhjustada ka deformatsiooni ja püsivaid komponendi kahjustusi.
Enneaegne komponendi kulumine võib olla põhjustatud mustuse ja niiskuse sisse tungimisest käigukasti alla. Sellisel juhul pestakse määrdeaine laagrist välja ja selle toimivus on kadunud. Halva kvaliteediga komponendid purunevad kiiresti.
Siduri vabastuslaagri asendamine
Siduri vabastuslaagri kasutusiga on 150.000 kilomeetrit. Lisakoormuse korral võib see vajada asendamist pärast 50,000 kilomeetri läbimist. Kui komponentide elemendid (ei kuulu remontimisele) on kahjustatud või nende kasutusiga on lõppenud tuleb komponent asendada. Pea meeles, et järgiksite hoolikalt neid juhiseid:
- demonteerige käigukast;
- ühendage sidur fiksaatori otste küljest lahti;
- ühendage fiksaator siduri küljest lahti;
- vaadake pedaalid üle, eemaldage sidur ja laager puksist;
- eemaldage aku siduri küljest;
- kontrollige uut komponenti lõtku suhtes ja veenduge, et see pöörleb vabalt;
- paigaldage uus laager, suunates sisemist rõnga kõrvale;
- fikseerige komponent klambriga sellesse asendisse;
- määrige puksi.