
Summuti Pütt eest sõiduk
Populaarsed Summuti Pütt tootjad
Summuti Pütt —
Summuti Pütt: kasulik informatsioon
Summuti on tagumine osa väljalaskesüsteemi. Kasutatud autode heitgaase poolt tekitatava mürataseme vähendamiseks. Teatud müra on toimunud väljalaskesüsteemi. Müra, autoga, enamasti on määratletud summuti. Sellepärast, et väga oluline on seotud käesolevas osas. Siis asendama summuti, võib oluliselt vähendada autode müra karakteristikud ilma mingeid täiendavaid jõupingutusi.
Väljaspool välimus mängib olulist rolli. Summuti on nähtav väljaspool. Sellepärast paljud auto omanikud väga tänulikud stiilne kroomitud sallid. Auto võimsus sõltub ka summuti. Summuti sobiva mudeli abil saate suurendada oma autosid. Ja vastupidi, sobimatu summuti või summuti madalad kvaliteeti vähendada auto tootmisvõimsuse vähendamist. Korrosioon on summuti kulumise peamine põhjus. Metallist läbib happed rünnak vormi tulemuseks auto heitgaaside aurud töötlemine. Varem või hiljem summuti kannab See kutsub esile häire ja müra taseme tõusu. Mootorsõidukite mehhaanik kontrollib summuti 's riigi vahendusel otsa. Summuti on raske ülesanne.
See võib olla raske eristada üksikasjad üksteisest rooste tõttu. Kui summuti on asendada kõik kruvid, mutrid ja tihendid tuleks asendada liiga. Oluline on ka summuti suunata lõdvalt, pinget pakuvad piisavalt liikumisruumi. Muidu võib provotseerida uusi vigu. Meil on lai valik ja leiad palju autode varuosad. Kui otsite auto mis tahes osa (äärik, akna raisers, süüde kaabel, veepump, piduri ketas või lülitada näitaja) kasutada "otsing". Pakume teile kvalitatiivne tootmine madalate hindadega.
Peamised summuti vead
- summuti põhiosa purunemine mehaaniliste mõjude tagajärjel;
- detaili kontaktide nõrgenemine;
- probleemid tihenditega, mida põhjustab nende üleaegne töötamine või töötamisest tulenevad füüsilised kahjustused;
- süsteemi rõhutustamine;
- tööaja ületamine või füüsilised rikked torude isolatsioonis või perforatsiooniga torud.
Märgid summuti vigadest
- suurenenud müra väljalasketorust;
- heitgaasid läbivad teised autoosad peale väljalasketoru;
- mootori võimsuse märkimisväärne langemine.
Summuti vigade põhjused
- avariist või füüsilisest mõjust tulenev purunemine;
- summuti kasutamine peale lubatud tööea ületamist;
- rooste tekkimine;
- madala kvaliteediga kütuse kasutamine;
- lisa- amortisaatorite purunemine.
Diagnostika
Terasest (alumiiniumisisaldusega) valmistatud summuti ligikaudne tööiga ei ületa tavaliselt kahte-kolme aastat. Peale selle aja möödumist detaili kasutada enam ei soovitata. Ummistused perforeeritud torudes vähendavad summuti efektiivsust nii ei pääse heitgaasid filtrist välja. Seetõttu on torud surve all ja mootori temperatuur kasvab.
Heitsüsteem vajab ennetavat kontrolli iga 50 tuhande kilomeetri läbimisel. Sportlik sõidustiil ja kehva teekattega teedel sõitmine on isegi sagedama kontrolli eelduseks.
Peamised summuti parandustööd ja asendamine
Väiksemad kahjustused või augud korpuses on parandatavad tavaliste keevitustööriistadega. Aga selline lahendus on ajutine ja lõpuks on vajalik detaili täielik asendamine ja seda nii kiiresti kui võimalik.
Detaili vahetamiseks piisab kui ühendate lahti summuti klambrid oksüdatsioonikatalüsaatori kinnituse küljest. Selleks eemaldage klambrid, tihendid, oksüdatsioonikatalüsaator ja siis summuti. Protseduur ei võta kaua aega, kui järgite sammude õiget järjekorda ja olete ettevaatlik. Selleks, et taastada heitgaasisüsteemi piisab tihti, kui ühendate summuti õigesti.
Summuti paigaldamine nõuab erilist tähelepanu. See osa võib kahjustada kõrvalasuvaid süsteeme, sest muutub töötamise ajal kuumaks. Tähtis on kontrollida summuti asetust puhvritel. See ei tohiks kokku puutuda teiste sõiduki detailidega, mis selle kõrval asuvad.