Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Starter on täiendava mootor, mis pakub alustada sise - sisepõlemismootor. Umbes kõik autod kasutada starterid mehhaanilise inertsi Drive. Kui juht põlema süttimise, starter mootori telje käik hakkab Mootori hooratta ring püügivahendite suhelda. Püünise liikumine on tagatud elektromagnetilise relee. Starter vajab ületada takistus hetk mootori käivitumine. Pakkumise söödetakse auto elektri võrgu kaudu.
Aku peaks selleks maksta starter töötab. Seal on võib olla palju põhjusi, miks starter ei tööta. Ilmsed probleemid on kulunud harjad või kahjustatud Starteri Hammasrattad. Süüte pidurisüsteemi rikke võib olla põhjus, miks starter ei käivitu. Seal on siis, kui algab relee on kahjustatud klõpsu. Vigasusest teine põhjus võib olla Magistraaltoru 's saastumist. Diagnostika on üsna keeruline, on parem teha ja Kriminalistika keskus. Auto ei käivitu ilma starter.
Kui vigasusest ei ole tõsine, võib anda remont saidi et mootor käivitub. Kui rike on raskemad, pead lahti starter eesmärgiga parandada või asendada see uuega. Vigane generaator võib olla põhjus vigasusest. Tuleks võtta seda arvesse diagnostika tegemisel. Kui teil on vaja andmeid mingi hooldus või auto remont, soovitame otsida meie internetipoest. Võite tellida ukse käepidemed, soojusvaheti, veepump, kesklukustus, vormimine, top kaaned, gitter või piduri peasilindri meie e-poest.
Starteri rikked
Märgid starteri riketest
Starteri rikete põhjused
Diagnostika
Kui starter ei hakka tööle tuleks esimesena kontrollida ühenduse kvaliteeti aku ja juhtmete vahel. Kui see on korrektne lülitage sisse tuled või vajutage helisignaali nupul. Aku tööd ei saa parandada kui heli on vaikne või tuled muutuvad tuhmiks.
On veel üks moodus iseseisvaks starteri töö testimiseks. Ühendage lahti juhtmed 30 ja 50 süüteterminali klambritest, siis ühendage need omavahel. Sellisel juhul hakkab starter tööle vaid siis kui esinevad süüteprobleemid. Kui starter ei tööta on vaja luua veel üks lisaühendus starteri sõukruvi terminaliklambriga. Mehhanism peaks hakkama tööle kui juhtme teine ots saab ühenduse aku positiivse klemmiga. Starteri vastuse puudumine kinnitab paratamatut vajadust parandustööde järele.
Teeninduses on võimalik starterit kontrollida spetsiaalse varustuse abil. Enne diagnostikat tuleks kahjustuste avastamiseks teha visuaalne kontroll.