Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Poly-V vöö on V-lindi pikisuunalise servadega. See suurendab hõõrdumisel jõud. Poly-V vöö kasutatakse alustada generaator. Ka seda kasutatakse veepump, servo-keda rooliseade ja ventilaator. V-vööd on valmistatud kummist. Vöö sees on terasest varras, mis vastutab tegevuse järjepidevuse. Levinum põhjus suutmatus on poly-V vöö murda. Diagnoos on faultinesses toimub sõltuvalt asukohast purunemine. Poly-V vöö nurjumisel on lihtne kindlaks määrata põhjus. Enne vaheaega moodustamine on iseloomulik mürast põhjustatud kulumisest. On vaja asendada vöö vältimisele.
Alati tuleks vaadata üle vöö riik. Defektne poly-V vöö näitab mootori ülekuumenemist. Peamised poly-V vöö käivitab generaatori. Ei ole raske asendada turvavöö, aga on raske jõuda. Esmalt tuleb teil sorteerida, pingeid ja seejärel eemaldada kahjustatud vöö. Uus V vöö manustamisel pinge tuleks sama nagu rihmarattad ülekoormus on võimalik. Tuleb testida turvavöö, kui mootor on. Meie kataloogis leiate palju autovaruosad: generaatorid, liistud, sarved, Välislingid telge, parkimine piduri kaabel, tahavaatepeeglid ja ABS andurid. Meie Internetipoest osta kvaliteetseid kaupu ja säästa raha.
Diagnostikat saab teostada ilma autoteeninduse spetsialistide abita. Alustage kapoti eemaldamisest ja pumba kinnitusvahendite lõdvendamisest. Siis vaadelge rihma väliste defektide suhtes ning kontrollige selle pingutuse ulatus. Sellele vajutades ei tohiks see venida rohkem kui 5 mm. Komponendi pinnal ei tohiks olla mingeid defekte ega jälgi kütusest või määrdeainest. Kui komponendil on õli plekke tuleks see asendada, samuti on vaja kontrollida tihendeid. Generaatori pingutuspolti ja kõiki selle lisasid tuleb ka diagnoosida. Rihma on soovitav kontrollida pärast iga 1000 km läbimist.
Võite märgata, et V-rihm vajab diagnostikat, kui ilmnevad järgmised sümptomid:
Kõige tõenäolisem V-rihma purunemise põhjus on selle on selle vastuolu ajami võimsusega. Komponent võib puruneda ka ajami ummistuse või võõrkehade tõttu. Peale selle võib rihma ebakorrektne, liigset jõuga paigaldamine põhjustada juhtmete kahjustusi.
Komponendi kõrvaliste osade abrasioon on kõige sagedamini tingitud ebapiisavatest pingest. Samuti võib põhjuseks olla rihmaratta nihkumine, nende ebapiisav läbimõõt ja profiilide mitte sobivus rihmarataste ja rihmadega.
V-rihma alus võib saada kahjustada teravate temperatuurimuutuste tõttu või kokkupuutest kemikaalidega. Sellega kaasneb materjali jäikuse kadumine. Lõhed võivad tekkida ebakorrektselt või valesti paigaldatud välimisest rullikust.
Rihma keerdu minemise ja libisemise põhjuseks võib olla selle ebapiisav pingutus. Tänu liigsele vibratsioonile muudab komponent oma positsiooni. Rihmad väänduvad sageli rihmarataste nihkumise, kahjustuste ning võõrkehade sissepääsu tõttu nende soontesse.
Enneaegset komponentide kulumis seostatakse tihti nende halva kvaliteediga. Soovitatav on kasutada sama tootja rihmasid ning paigaldada need koos. Erinevate omadustega komponentide kasutamine võib lõppeda nende ebaühtlase venimise ja kahjustustega.
V-rihma ei kehti remondita; see asendatakse kohe, sest uus komponent on suhteliselt odav. Osa saab asendada ise, sest see ei nõua erivarustust ega oskusi. Enne asendamist eemaldage kate, lõdvendage polti ja jahutussüsteemi pumba lisasasid. Siis eemaldage ettevaatlikult vana rihm, püüdes vältida pingerullikute kahjustusi, ja paigaldage uus.
Viimasena pidage meeles polti pingutada ja rihma pinget reguleerida.