Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Õli pump on vaja pumbata mootoriõli õlivann õli circuit. On väga oluline, auto mootori määrimine. Kui soovite, et auto õli ei sisalda mis tahes soovimatu osakesi, õlifiltri asub pump ringlusse. Enamik sisepõlemismootorid on käik pumbad. Nad töötavad põhimõttel nihe. Õli juhitakse läbi käima käiku. See lihtne põhimõte on ennast tõestanud. Õlipump võite inkorporeerida karteri õli pannil. Mõnikord, see võib paigaldada eraldi Mootori plokk. Õli pumba funktsiooni saab kontrollida õli manomeeter. Mõõtmise seade on paigaldatud asemel õli rõhulüliti. Ei ole võimalik teha diagnoosi ja ilma. Õli pumbad disain võimaldab neil töö auto kogu eluks.
Ainult väga suure läbisõidu on võimalik õli pump kandma tekitatud defekt. Harvadel juhtudel võib kahju tuleneda defekt materjalis. Õlipumba laiendamine on väga kallis, samuti varuosa paigaldus. Seetõttu, õli pump võib asendada spetsialiseeritud töökojas. Õli pump ei saa asendada ilma eelneva õlisurve mõõtmine. Lisaks kõik muud võimalikud probleemid kontrollitakse enne selle asendamine. Tihendid võib olla liiga madal rõhk põhjus. Kui te thnk teie õlipump on vigane, saad osta kvaliteetset Asendusosa kauplusse. Meie poe on palju muud auto osad. Leiad ka piduri ketas, piduri klotsid, starter / starter, kardaan, peegel ja piduri trumm. Kui otsite auto varuosa autole, leiad siit.
Kuidas tuvastada õlipumba defekte?
Õlitaset tuleb kontrollida vähemalt üks kord kuus. Esiteks kontrollige pumba hammasratast. Osa ei tohiks olla mehaanilise mõju tõttu kulunud või kahjustatud. Järgmiseks eemaldage rõhu vähendusventiili kolbi poldid ja eemaldage komponenti. Kontrollige, et hammasratas ja korpusi ei oleks kahjustatud. Pärast seda, kontrollige vedrude kulumise ja ummistuse taset.
Võite märgata, et õlipump vajab diagnostikat järgmistest sümptomitest:
Õlipumba defektide põhjused
Keskmine komponent karteri ja pumba vahel, mille kaudu õli voolab on õli imitoru. Määrdunud karter võib olla tegur, mis toob kaasa ummistumist imitoru ja kiire pumba tõhususe langemise. Kasutades halva kvaliteediga õli ja selle madal tase võivad samuti provotseerida kiiret komponendi seisukorra halvenemist.
Hilinenud õli asendamine või sõiduki kasutamine tolmustel maastikel võib põhjustada komponendi enneaegset kulumist. Selle tagajärjeks on mustuse kogunemine ülerõhu klapi pinnale ja selle kinni kiilumine.
Hammasrataste mehaaniliste vigastuste põhjuseks võib saada rakendatud jõud või kokkupõrge tugeva takistusega. Sageli juhtub, et pump puruneb tänu ekstreemsele sõitmisele ja sagedasele suure kiirusega sõitmisele maastikul.
Õlipumba remont
Väiksemate vigade korral saab komponenti remontida. Esmalt võtke pump lahti ja hinnake selle ülerõhu ventiili seisukorda, siis puhastage see. Komponenti peaks loputama bensiiniga ja määrima õliga. Kui karter on ummistunud, eemaldage vana õli ja loputage pann ja imitoru.
Õlipumba asendamine
Keskmine ülipumba kasutusiga on 150.000 km. Kui komponendi tõhusus on langenud tuleks see asendada. Pumba lahti võtmiseks, keerake lahti poldid, mis hoiavad karteri panni ja eemaldage see. Järgmiseks eemaldage õli imisuue. Loputage pann ja asendage tihend. Paigaldage uus pump, kokku panemiseks korrata samasid samme vastupidises järjekorras. Viimasena pingutage mootori kinnitusi ja täitke see uue õliga.