Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Kuidas tuvastada hoova puksi defekte?
Selleks, et diagnostikat sooritada tuleb teil auto tungrauaga üles tõsta, eemaldada kuulliigendid ja hinnata visuaalselt iseseisvaid suspensioonihoobade pukside seisukorda. Kummiosa pind peab olema sile, seda ei tohiks koorduda ega olla deformeerunud. Osa vabaliikumine annab märku purunemisest. Kontrollige ka hoova ennast. Kui see liigub vertikaalselt, kuid ei pöördu tagasi algasendisse võib see samuti olla sümptom pukside riketest.
Saate tuvastada, et hoova puksid vajavad diagnostikat järgmiste sümptomite ilmnemisel:
Hoova pukside rikete põhjused
Kõige sagedamini vajavad komponendid asendamist loomuliku kulumise tõttu. Nende osade kasulik tööiga on 100 000 km. Kui auto kasutamise käigus pääseb puksi palju õli rikub see puksi ja lühendab selle komponendi tööaega.
Pukside kulumist kiirendab ka sõidukile rakendatud suured koormused ning sagedane sõitmine madala kvaliteediga pinnatud teedel. Lisaks kui jätate oma auto pikaks ajaks seisma asendisse, kus rool on pööratud külgedele purunevad osad kiiresti.
Hoova pukside remont ja asendamine
Hoova pukside remont pole otstarbekas. Defektide esinemisel on vajalik asendamine. Seda saate teha mistahes autoteeninduses või iseseisvalt. Selleks, et asendada esirataste pukse tuleb reeglina:
Tagumise suspensioonihoova puksi asendamiseks on protseduuride järjekord erinev. Lisaks oleneb mõlemate, nii esimeste kui tagumiste pukside asendamine sõiduki mudelist. Seetõttu tuleb enne tööle asumist kindlasti oma sõiduki tehnilisi dokumente kontrollida. Paljudel juhtudel on parem lasta protseduur teostada autoteeninduse mehaanikul.