
Auto Stabilisaator æassii tagumine ja eesmine
Stabilisaator æassii —
Stabilisaator æassii: kasulik informatsioon
Stabilisaator Baar on seade sõiduki peatamise. On paigaldatud sõiduki tagatelje terasvarda. Selle eesmärk on vähendada liigutusi külgedele kurvides. Sõltumatu vedrustus, mida kasutatakse tänapäeva autod peaks olema asjakohaselt tasakaalustatud auto jääb horisontaalasendis kurvides. Stabilisaator kõige olulisem parameeter on selle jäikus, mis võib erineda olenevalt auto mudelist.
Samuti on stabilisaatorid jäikust saab reguleerida elektrimootor või hüdraulilise kontrolliga. Niisiis, saate reguleerida vastavalt olukorrale šassii. Sellist tehnoloogiat kasutatakse peamiselt eriotstarbelisi sõidukeid. Tavaliselt stabilisaator ebaõnnestub tõttu ühendab elemente. Korrosiooni metallist või mehaanilise šokk kahju stabilisaator ning see on tõrge. Crash kui kurvis või sõidu töötlemata road on märk rike. Õnnetus võib olla põhjus vigasusest. Igal juhul tuleb asendada stabilisaator kiiresti. On ohtlik sõita vigane stabilisaator. Sel juhul on seada ennast kõrgendatud ohuga.
Paljudel juhtudel on võimatu remontida stabilisaator, see tuleb asendada. See ei ole raske teha, sest selle ehitamine on lihtne. Pöörake tähelepanu stabilisaator sobivad auto mudel. Stabilisaator on kiiresti asendada teenindamise jaam. Kui otsite te auto varuosad, soovitame külastada meie internetipoest. Müüme piduri kingad, rooli knuckles, pendli toed, stabilisaator baarid, lips vardad, siiber toed, ratta laagrid, tahavaatepeeglid, õhufiltrid, sidur laagrid ja paljud muud autode varuosad.
Kuidas tuvastada stabilisaatori rikkeid?
On kaks stabilisaatorite kontrollimise meetodit:
- Keerake ratast ühele poole nii palju kui võimalik, siis liigutage stabilisaatori varrast. Väiksemagi lõtku korral on vajalik osa asendamine, sest vahed suurenevad sõitmisega oluliselt.
- See meetod nõuab kanali olemasolu. Ilma stabilisaatori varda täieliku lahti ühendamiseta pöörake seda küljelt küljele. Kui komponent pöörleb vabalt on see kulunud. Teise varda seisukorra kontrollimiseks tuleb autot vertikaalselt loksutada. Kui esineb kõrvalisi helisid on komponent kulunud.
Võite märgata, et stabilisaator vajab diagnostikat, kui ilmnevad järgmised sümptomid:
- kehv sõiduki juhitavus, eriti pööretel ja pidurdamisel;
- ebatavaliste helide kostumine vedrustusest;
- auto kere kaldumine;
- sõiduki kõrvale nihkumine sõidu ajal.
Stabilisaatori rikete põhjused
Peamine põikstabilisaatori purunemise põhjus on sõiduki kasutamine halva kvaliteediga teedel. Terav löök võib stabilisaatorivarda deformeerida. Süstemaatilised nõrgemad mõjud kahjustavad pukse. Puksid lõdvenevad ka teravate kiirenduste ja tugevate pidurdamiste korral, kui sõiduki kere küljele kaldub.
Kehtestatud tööperioodi ületamise tulemuseks on pragude tekkimine pukside tolmukorkidesse, määrdeaine kuivamine ja hingede ummistumine.
Põikstabilisaatori varda rikked tulenevad teiste vedrustuse komponentide kiirendatud kulumisest, mis võib kaasa tuua kuluka remondi, seega vajavad need rikke tekkimisel kohest väljavahetamist.
Stabilisaatori asendamine
Stabilisaatori asendamine ei ole raske. Tehke järgmist:
- kasutades tungrauda, eemaldage ratas;
- vähendage vedrustuse koormust paigaldades ratta hoova alla toed, siis laske sõiduk alla.
- keerake kinnitusmutrid lahti;
- asendada komponent;
- keerake mutrid kinni;
- korrake neid samme vastupidises järjekorras.