
Abs Andur eest sõiduk
Populaarsed Abs Andur tootjad
Abs Andur —
Abs Andur: kasulik informatsioon
Paljud autod on ABS (näiteks pidurisüsteem), mis takistab lukustumise rattad pidurdamisel. Tänu selle süsteemile, isegi kui täielik libedal teel pidurdamisel auto jääb kontrollitavad. ABS süsteem on eriti kasulik märg teedel. Probleeme võib tekkida pidurdamisel pehme või lahtiselt pinnasel, sest sellisel juhul vähendab ABS pidurisüsteemi tõhususe. Seega on võimalus blokeerida ABS. Spetsiaalne ABS andur on vajalik ABS operatsioonisüsteem. See salvestab rataste pöörlemist. Need andmed on vajalikud ratta lukustus õigeaegsele ennetamisele.
ABS andur on ratta kiiruseandur, mis töötab suure täpsusega. Vanemate sõidukite peamiselt on kasutatud passiivne induktiivne andurid. Kaasaegsed autod on varustatud aktiivse andurid. Paljud autod ratta Rummu monteeritakse lihtne käik ring. Andur on asetada end nägu. Tavaliselt tagumisele teljele paigaldatud ABS andur. Ostes, veenduge, et olete valinud õige mudel. Aja jooksul palju tootjaid on palju kordi parandanud oma ABS. Võhik on üsna raske kindlaks teha, kas ABS andur on defektne.
ABS ei tööta korralikult põhjus võib muu komponendi. Tanklate töötajaid kiiresti otsustada, kas on vaja paigaldada uus sensor ABS. Ei ole raske paigaldada anduris hammas ketas. Meie e-poest leiad palju autovaruosad kõrgeima kvaliteediga nagu starter, piduri kettad, elektrilised aknatõstukid tõstukid, porilauad, laagrid ja amortisaatorid. On väga lihtne tellitud kauba Internetis ja see on odavam variant. Seetõttu peaksite külastama meie e-poes.
ABS (ESP) sensorite tõrked
- ebakorrapärane sensorite töö;
- sulgunud või oksüdeerunud kontaktid;
- mehaanilisest mõjust tingitud sensorite kahjustus;
- purunenud juhtmestik.
Märgid ABS (ESP) sensorite tõrgetest
- rattad kaotavad veojõu kui autot järsult käivitada, või autost jäävad hädapidurduse korral maha pidurdusjäljed;
- ABS ja ESP tulede süttimine armatuurlaual;
- suurenenud kütuse tarbimine;
- mootori võimsuse kasumine;
- suurenenud pidurdusteekond libedal teel.
ABS (ESP) sensorite tõrgete põhjused
- osad on ebakorrektselt ühendatud;
- mikroskeemi andurite kahjustused;
- vigased kaitsmed;
- auto pidev raske käivitamine;
- purunenud pidurdussüsteem;
- auto sooritab suurel kiirusel hädapidurduse.
Diagnostika
Selleks, et kontrollida kas ABS (ESP) sensorid töötavad korrektselt on vaja ostsilloskoopi ja multimeetrit. Takistus sensori kontaktide vahel peab jääma 1-1,5 kOhmi vahele. Samuti on vaja tarkvara diagnostika teostamiseks, sest elektroonilised tõrked võivad omakorda põhjustada mehaanilisi rikkeid.
Kontrollimiseks saate asendada sensoreid teistega, mis on 100% korrektsed. Kui sensorite testimine töötab vigadega, siis tuleks lisaks kontrollida sensoriga ühenduses olevaid süsteeme. Kui kasutatakse mitte-originaalseid komponente, siis võib ebapiisav kontaktide omavaheline ühendus põhjustada rikkeid.
Kui sooritate väljund testi, kontrollige pidurdusmehhanismi korrektset funktsioneerimist. Et määratleda VJK (veojõu kontrolli) ja ABS (lukustusvastase süsteemi) töötamise efektiivsust, selleks on teil vaja spetsiaalset pinki.
ABS (ESP) sensorite parandamine ja asendamine
Enne parandama asumist tuleb identifitseerida kahjustuste allikas. Selleks on vaja täielikku täielikku ülevaatust. Juhul kui komponentide vahelised mikro vooluringed on kahjustada saanud, tuleb need taastada. Siiski pakuvad selliseid teenuseid vähesed suured autoteenindused.
Kui sõiduk peatada äkitselt kiirusel, mis on suurem kui 100 km/h, siis võivad sensorite näitajad suure ülepinge tõttu seiskuda. Sellised juhul, tuleks osasid kohandada ja kontrollida. Kahjustatud osad on soovituslik vahetada teeninduses.