
Piduritrummel eest sõiduk
Populaarsed Piduritrummel tootjad
Piduritrummel —
Piduritrummel: kasulik informatsioon
Piduritrumli kuulub pidurisüsteem, mis mängib olulist rolli pidurdus. Pidurdamine efekt saavutatakse teisendades kineetilise energia piduritrumli absorbeerib soojust. See on lihtne mehaaniline protsess. Kuid piduritrumli tehakse, või kui sellele tugev mehaaniline rõhutab erilist materjali tugevus nõuetele.
Piduritrumli hõõrdumise padjad on asetsevatel trumlit, piduri kingad linnas või pitskruvi ansamblid hõõrdepinnad, jäävad. Liigne kuumutus, mis tekib pidurdamisel, nõuab kõrge kulumiskindlusega erisulamite kasutamist. Siiski esineb kulumist. Nii iga kord, kui muudate rehvid, kontrollige kulumise ilmsete piduritrumli. See võib olla deformeerunud, nt. Kui leiate vigu või korrosiooni tunnuseid trumli pinnale, sõelumine on vaja. Tootjad määrata piduritrumli maksimaalne läbimõõt. Need väärtused tuleks juhinduda kulumise hindamisel. Lisaks saab piduritrumli vigastatud õnnetuse tulemus.
Kulunud piduritrumli või trumli selge defekt asendada kohe, sest pidurisüsteemi rikke oht on liiga suur. Piduritrumli asendamist tuleks teha auto remonditöökoda. Pidurisüsteemi remont auto ohutusega seotud ja isegi vähimatki viga võivad olla tõsised tagajärjed. Nii et seda ise teha ja usaldama professionaalidele. Meie e-poest leiad tahavaatepeeglid, sallid, spoilerid ja porilauad. Saab paigaldada ilma abi, kui teil on Mehhaaniline oskusi. Meie Internetipood garanteerib parima kvaliteediga ning mõistlike hindadega.
Piduritrumlite rikked
- detaili pinna kooldumine;
- trumlite ja kingade vahelise ala suurenemine;
- õmblused trumli pinnal;
- detaili kuju muutumine;
- vananemine;
- õli detailide pinnal;
- pragude ja mõlkide tekkimine;
Märgid piduritrumlite riketest
- manööverdatavuse vähenemine;
- pidurdusteekonna pikenemine;
- vibratsioon või kõrvaliste helide tekkimine pidurdamisel;
- rooli või piduripedaali hüplemine;
- libisemisjäljed parkimisel;
- suured muutused piduripedaali teekonnas.
Piduritrumlite rikete põhjused
- hilinenud komponentide uuendamne;
- sportlik sõidustiil;
- trumli vedru kahjustused või kulumine;
- valede varuosade kasutamine;
- sagedane kehva kvaliteediga teekattel sõitmine;
- ebasobilikud detailid või vale komponentide paigaldamine;
- soojus mõju.
Diagnostika
Eksperdid diagnoosivad pidurdusüsteemi rikked teeninduses. Seda kontrollitakse spetsiaalsel pingil, kus fikseeritakse iga ratta takistus pidurdamisel. Tuletame meelde, et maksimaalne trumli diameetri indikaator ei tohiks ületada 204,4 mm. Sellest suurem näit tähendab, et komponent tuleks asendada. Siiski on võimalik süsteemi ka ise kontrollida. Kiirendage auto 70 kilomeetrini tunnis, veenduge et teekate on sile ja kuiv. Siis vajutage järsult piduripedaali, kui auto hakkab libisema või tunnete vibratsiooni, kuulete kõrvalisi helisid, tuleb teil lasta pidurdusüsteem teeninduses kiiremas korras ülevaadata. Inspekteerige süsteemi nii iga 20 tuhande kilomeetri läbimisel, tehke puhastus ja ennetage probleeme üksusega iga 10 tuhande kilomeetri järel.
Piduritrumlite parandamine
Selleks, et eemaldada pinnalt lõhesid, mis pikendavad pidurdusteekonda ja panevad auto vibreerima tuleks teha trumli puurimine. Samuti tuleks arvesse võtta, et parandustööd on palju odavamad kui trumlite asendamine. Mehaanik, kasutades trepinki eemaldab pealmise kihi ja taastab detaili algse oleku.
Piduritrumlite asendamine
Kui avastasite piduritrumlite vead, mida te ei suuda eemaldada või mille jaoks te ei saa komponenti asendada, oleks mõistlikum detail lasta asendada autoteeninduses, kus saab väga täpselt pidurisüsteemi kalibreerida.