Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad

-
Informatsioon
Ventiil on osa Mootori plokk Neljataktiline sisepõlemismootor. On palju mootoreid, mis tegutsevad ventiilid ja neil on vaja integreerida klappidega mootori süsteemi. Klapikambri kaanest ülesanne on saada osa valve rongi, nimelt ülemine reaktsiooniajad elemente. Aga see on üks rohkem väga tähtis funktsioon. Restoranis pakutakse mootori õli ennetada ja vältida õhu sissepääsu mootori. Mõned valve kaaned on ühel veel väike kate. See on õli täiteava mootor. Seal on veel saavutamata. Mitmed automudelid on klapid, mis toimuvad kaudu ühe õhuliini nukkvõlli. Kui see nukkvõlli on ajendatud kett, maksetähtajaga klapikambri kaanest nukkvõlli Hammasrattad.
Valve kaas asetatakse silindripea. Lisaks on valve kaane tihend, ka plokikaane tihendi. Tänapäeva autod, pitser koosneb peaaegu täielikult kummist või plastist. Tänapäeva autod tihendid on peamiselt valmistatud kummist või plastist. Klapikambri kaanest peaks alati seotud silindripea. Kuid kõige olulisem on tihend tööks ja olema hermeetiline. Valve kate on vastupidav auto. Kuid tihend lekkima. Saate märkida kui näete märjad laigud, mis kiiresti saada tumedat tolmu ja mustuse tõttu. Tihend lekke korral tuleb asendada. Non-spetsialist võib ka asendada. Tihendite ja teiste autoosade klapikambri kaanest, Katalüsaator, Õhupuhastajad kompressor leiad meie e-poest.
Komponendi diagnostika on üpriski keeruline ja aeganõudev ning nõuab spetsiaalse mõõteseadme kasutamist, sellepärast on parem see spetsialistidele usaldada. Seda saab teostada mitmes etapis. Esmalt mõõdetakse silindripea elementide geomeetrilisi parameetreid - klapi juhtpukse ja klappe - ning vaadeldakse nende asukohta silindripea korpuse suhtes. Siis hinnatakse üksuse jahutusavade seisukorda. Praod, uuristused, tühimikud, poorsus ja metalli kooldumine viitavad parandamise või asendamise vajadusele. Varjatud kahjustuste tuvastamiseks kasutatakse spetsiaalset seadet, mis võimaldab jahutuskanalite lekete tuvastamist.
Võite märgata, et silindripea vajab diagnostikat järgmiste sümptomite ilmnemisel:
Enamik silindripea riketest, eriti mõrad nukkvõllid ja klapi saatjate kiirendatud kulumine on tingitud sõidukite kasutamise soovituste eiramisest, see suurendab oluliselt mootori koormust. Mootori optimaalne töörežiim saavutatakse sõites keskmistel pööretel, sest sõites madalatel pööretel töötab mõnede sõidukite õlipump liiga aeglase vooluga ning komponendid ei saa piisavalt määrdeainet, samas kui kõrged pöörded tõstavad hõõrdumist ja mootori komponentide abrassiivset kulumist. Külma aastaajal ärge käivitage mootorit ilma eelsoojenduseta.
Lisaks on üksuse paljude rikete põhjuseks mootori ülekuumenemine. Eriti kõrged temperatuurid põhjustavad silindripea korpuse deformeerumist. See lõhub silindriploki ja silindripea ühenduse tihedust, mis omakorda aitab kaasa jahutussüsteemi ja mootori komponentide enneaegsele kulumisele. Lisaks tõstavad järsud temperatuurimuutused jahutuse ja määrdekanalite vaheliste pragude tekkimise ohtu. Õli sisenemine jahutussüsteemi vähendab selle efektiivsust, tõstes mootori ülekuumenemise tõenäosust. Siiski on antifriisi sissepääs õlipannile palju ohtlikum. Sellisel juhul tuleb sõiduki kasutamine koheselt peatada.
Madala kvaliteediga jahutusvedeliku ja õlide kasutamine või õigeaegse asendamise hilinemine põhjustab vastavate kanalite enneaegset ummistumist ja aitab kaasa süsiniku setete moodustumisele nende pinnal.
Remont ulatuse ja mõistlikkuse määravad spetsialistid diagnostika ajal. Mõnikord piisab üksuse töökindluse taastamiseks klapivarraste õlitihendite, klappide, nende pesade ja juhtpukside ning puhastuskanalite puhastamisest jääkidest ja mustusest. Väikesed praod parandatakse keevitusega ja klapi esiküljed värskendatakse lihvimisega. Kui komponent on deformeerunud, klapipukside pesad on kulunud või kulumine on liiga tugev, tuleb silindripea asendada.
Silindripea demonteerimisega kaasneb paljude komponentide ja komplektide eemaldamine ja vedelike äravool. Uuesti kokkupanemisel on kinnituspoltide pingutamine olenevalt paigalduskohast, ettenähtud pöördemomendiga, väga oluline. See on väga keeruline ja oluline protsess. Sellepärast tuleks silindripea asendada sellele spetsialiseerunud autotöökojas.