Tagasi
Riik
Tagasi
Minu sõidukid
-
Leia oma autole varuosad
Karteris on tehtud mootori korpuse, balloone ja jahutusseadmete jope. Väntvõlli asub sees selles osas. Mõnikord nimetatakse kogu Mootori plokk on Karteris. Üldjuhul karteri on valmistatud rauast või alumiiniumi. Harvadel juhtudel on kasutada ka kerajast grafiidist malmist kui materjali stress on eriti suur. Mõnikord, keevitus teraskonstruktsioonide on võimalik, eriti väga suured mootorid.
Karteris on jahutuse funktsioon, sest see eemaldab põlemisel tekkivat soojust ja edastab selle väljaspool. Lisaks karteri tuleb väga stabiilne, sest ta peab taluma jõude, mis põlemisel tekkiv. Silindri torusid, mis paiknevad kolvid, võetakse Karteris. Mehaanilise koormuse, mis tekib ajal balloonide liikumine on tohutu, et nii tuleb asjakohaselt selliste mõõtmetega. Täielik kadu karteri juhtub väga haruldane olukord. Käesoleva osa vahetus on väga laienev, sest peaaegu kogu mootor demonteeritud.
Tavaliselt vaja asendada ainult tihend. Uus karteri paigaldamine on töö, mis autotööstuse kauplus üle võtta. Väike viga installimise käigus võib viia edasise defekte. Lisaks on vaja liikuda suurt kaalu, nii et auto omanik on vajalike tingimuste parandamine. Kui vajate ka vööd, vöö kate, kaitsev toru, üks külg vilkuv lamp, on harkluuga, ratta pidurisilinder või teise auto osa, me saame aidata teil! Meie "kiirotsing" aitab teid meie poe! Meil on mitmeid kvaliteetseid tooteid.
Kuidas tuvastada mootoriploki defekte?
Esmalt tuleks mootorit diagnoosida arvutiga. See võimaldab kontrollida õiget mootori töötamist löökide kontekstis ja kolbide seisukorda.
Põhjalikumaks kontrolliks tuleks mootor sõidukist eemaldada. Mootori lahtivõtmine on pikk ja töömahukas protsess, mis nõuab palju teadmisi ja kogemusi, seetõttu on soovitatav see töö usaldada autoteeninduse spetsialistidele.
Pärast mootoriploki selle pea ja kolbide eemaldamist tuleks, komponenti kontrollida kahjustuste suhtes.
Mootoriploki tööiga ei ole piiritletud. Enamikul juhtudest ei ole selle asendamine kogu sõiduki eluea vajalik. Siiski, kui mootor töötab valesti või mootoriplokki on võõrkehad sattunud tuleks komponent asendada. Halva kvaliteediga määrdeained ja kütus põhjustavad komponendi ummistumist.
Võite märgata, et sisselaskeklapp vajada diagnostikat järgmiste märkide ilmnemisel:
Mootoriploki rikete põhjused
Mootoriplokile on pidevalt avatud intensiivne mehaaniline koormus. Seetõttu võib komponendi enneaegse kulumise põhjuseks olla selle halb tootmiskvaliteet.
Vähene määrdeõli kogus ja varda ülekuumenemine põhjustavad sageli ühendusvarda purunemist, komponendi põhja osa mehaanilisi vigastusi ja väntvõlli hävinemist. Kriimustused silindri keskosas on põhjustatud kolvitihvti ebakorrektsest paigaldamisest.
Vale ploki kruvipeade pingutamine võib olla silindri purunemise põhjuseks. Kõrge rõhk, mis on tingitud jahutusvedeliku sissetungimisest võib põhjustada silindriava purunemist.
Sagedani komponent deformatsiooni ja ebatasasuste tekkimise põhjus on mootori ülekuumenemine.Pragude komponenti tekkimise põhjuseks võivad olla teravad temperatuuri muutused. See võib olla põhjustatud jahutussüsteemis oleva vedeliku külmumisest, tõsisest ülekuumenemisest ja liigsest koormusest komponendile.
Mootoriploki parandamine ja vahetamine
Väga sageli põhjustab silindriploki ebakorrektse töötamise mustuse tungimine komponenti. Pange tähele, et remondiga saab eemaldada ainult seda riket. Selleks eemaldage esmalt karter, siis võtke lahti sisemine süsteem ja puhuge komponent puhtaks. Mustuse eemaldamiseks komponendi seest kasutatakse enamikel juhtudel liivapritsi..
Kui plokk on kahjustatud seest või väljastpoolt või on kulunud selle eraldiseisvad osad tuleb paigaldada uus komponent. See on kallis, seega püüdke vältida kahjustusi, mis võiksid asendamist põhjustada.