
Kinnitus Pidurisadul eest sõiduk
Populaarsed Kinnitus Pidurisadul tootjad
Kinnitus Pidurisadul —
Kinnitus Pidurisadul: kasulik informatsioon
Kuidas tuvastada pidurisadula kanduri defekte?
Pidurisadula kanduri diagnostika teostatakse tavaliselt kahes etapis. Esmalt tuleb hinnata kõigi rataste pidurdustõhusust. Selleks peate kiirendama autoga tasasel ning sirgel asfaltteel kiiruseni 30 km / h, pärast siduri lõpuni vajutamist või auto vabakäigule lülitamist vajutage teravalt piduripedaali. Kui sõiduk ei libise on sadulad ja kandurid heas töökorras.
Pärast seda võite alustada osa uurimist. Suurema mugavuse huvides on soovitatav auto tungrauaga üles tõsta ja ratas eemaldada. Selleks, et tuvastada juht-tihvide vabaliikumist kanduris hoidke sadulat ja üritage seda kiigutada. Kui tuvastate vabaliikumise tuleb üksus lahti võtta ja seda põhjalikumalt diagnoosida. Kui juhttihvti augud kanduris on kulunud, tuleb osa asendada. Mõrad klambri pinnal või selle seisukorra halvenemine annavad samuti märku sellest, et osa tuleb asendada.
Võite näha, et pidurisadul vajab kontrollimist järgmiste märkide ilmnemisel:
- ebanormaalse helid pidurdamise ajal;
- sõidukit kisub ühele küljele;
- sõiduk kaotab oma dünaamilise soorituse;
- pidurdusefektiivsus kaob;
- ratast lukustub;
- piduriklotsid kuluvad ebaühtlaselt.
Pidurisadula rikete põhjused
Pidurisadul on enamasti valmistatud tugevatest sulamitest ja sellel on pikk tööiga. Seda asendatakse harva. Tavaliselt on selle põhjuseks juht-tihvti või kinnituspoltide aukude defektid, vahel ka osa mõranemine.
Kanduri ja juht-tihvtide vahelise ala suurenemise põhjuseks on tavaliselt määrdeaine vähesus komponendi sees, samuti mitte-vastavus auto tehnilistele nõuetele. Juht-tihvti kummikaitse hävinemise tõttu satub korpusesse mustus ja niiskus, mis põhjustab selle kiiret hävinemist ja lõpuks liikuvate osade kinni kiilumist.
Pidurisadula kanduri kooldumine on üks selle kõige tavalisemaid deformatsioone.Sageli tuleneb see võõrkehade sisenemisest kandurisse sõidu ajal. Kuid see võib juhtuda ka kokkupõrke või seadme valesti kokkupanemise tagajärjel.
Sagedane madala kvaliteediga teedel sõitmine põhjustab kinnitusdetailide käändtelje klambrite küljest lahti tulemist. Kui jätate need õigel ajal pingutamata, võib osa pidurdamise ajal puruneda. See on ohtlik.
Pikema kasutamise ajal võivad kinnitussooned, millesse piduriklotsid on paigaldatud kuluda.Lõpuks tekib kaldumise oht ja ilmneb lõgisemine.
Pidurisadula kanduri vahetamine
Piduridasula asendamine ei ole tavaliselt keeruline ja seda on lihtne ise teha. Selleks peate teostama järgmised sammud:
- Vabastage rataspoldid või mutrid.
- Tõstke sõiduk tundrauaga üles ja asetage tungraua alus põhja alla.
- Eemaldage ratas pärast kinnitusvahendite täielikku lahtikeeramist.
- Keerake lahti pidurisadula juht-tihvtid ja ühendage see kanduri küljest lahti. Siduge pidurisadul amortisaatorivedru või mõne muu suspensiooniosa külge, et ennetada pidurivooliku kahjustamist..
- Võtke piduriklotsid pidurisadula kandurist välja.
- Keerake lahti kinnitusvahendid, mis fikseerivad kandurit käändtelje külge.
- Eemaldage kandur ja paigaldage selle asemele uus.
- Paigaldage uued juht-tihvtid, pange sisse kõrge temperatuuritaluvusega määrdeaine, asendage tolmusaapad.
- Pange pidurisadul kokku teostades sammud vastupidises järjekorras.