
Edasimüüja Süüde — auto
Süütejagaja rootor —
Süütejagaja rootor: kasulik informatsioon
Turustaja-rootori asub on oluline komponent iga mootori turustaja. Korpus on turustaja kork, millest süütejuhtmete minna ka süüteküünlad. Süüteküünal traat, mis viib coil turustaja on ka lisatud. Selle komponendi turustaja rootor pöörleb ringi ja seeläbi jõuda üksikute kontakt valdkondades üksikute balloonide provotseerib elektriline kontakt. Piirkondadesse, kus turustaja rootori ei puutu ringi giidiga süüte kontaktid. Mooduli pinge on kuni 30 000 volti ja praegune võidab õhu vaevata. Ikka, sest see elektri turustaja rootori kulumist on võimalik. Turustaja uuesti on vaja elektrienergia allikaga sõiduki ja sõiduki aku lahti vooluahela.
Siis võib lihtne asendada turustaja. Need inimesed, kes on mõned tehnilised oskused, asendada turustaja rootori ise remondi kulusid säästa. Meie e-poest leiad sobiva autode varuosad asendada mitte ainult turustaja rootor, vaid ka süütepool. Tänu oma uuendusliku disaini ja Otsi leiate kiiresti just autode osa oma mootor. Registreeringu numbri sisestamine otsingusse on lihtsam. Meil on lai valik auto osad. Pakume teile piduriklotsid, piduri kingad, mootor alustest parimate hindadega. Amortisaatorite laagrid erinevaid pakume originaalvaruosi.
Kuidas tuvastada süütejaoturi rootori defekti?
Komponendi diagnoosimiseks mõõtke komponendi takistust. Ühendage komponent mõõtepingi elektriskeemi ja ühendage oommeetriga. Kontakti süütesüsteemide jaoks on normaalne takistus 5-6 kilo oomi ning kontaktivabadel süsteemidel - 1 kilo oom. Takistit tuleks samuti kontrollida.
Rootorit saab testida järgnevalt: eemaldage jaoturkorgi keskmine juhe, seejärel lülitage süüde siis ja hoidke traati 3 mm kaugusel komponendi kontaktidest. Kui täheldate kontakti avamise hetkel sädet on rootor defektne.
Pärast komponendi kontrollimist veenduge, et poleks pragusid ja kontrollige kontakte. Samuti kontrollida rootori ja söekontakti vahelist kliirensit. Kui kliirens ületab 1 mm põleb süsinik kontakt kiiresti. Komponentide kontaktide vahemaa ei tohiks ületada 0,45 mm.
Võite märgata, et süütejaoturi rootor nõuab diagnostikat järgmiste sümptomite esinemisel:
- mootor venitab järsult;
- mootori tõrgub;
- mootor ei käivitu esimesel katsel;
- sõiduk liigub tõmblustega.
Süütejaoturi rootori rikete põhjused
Peamine komponendi enneaegse kulumise põhjus on selle halb kvaliteediga. Jaoturi rootori kontaktide oksüdatsioon töötamise ajal on tavaline nähtus, sama on söe ladestumine. Need defektid tuleb eemaldada pärast iga 10000 km läbimist, muul juhul väheneb komponendi efektiivsus ja selle tulemuseks on täielik rike.
Üsna levinud jaoturi rootori rike on elektririke. Seda põhjustab taastatud osa töötamine. Sageli on komponent purunemas, kui jaoturi korgile tekivad praod ja korgi all esineb kondensaati.
Jaoturi korgi juhtmete terviklikkuse kaotuse tulemuseks on avatud elektrijuhtmestik ja komponendi purunemine.
Komponent võib sulada suurenenud takistusest ja ülekuumenemist takisti sees.
Süütejaoturi rootori asendamine
See komponent ei kuulu parandamisele. Selle asendamiseks eemaldage jaoturi kork eemaldades selle kinnitusmutrid. Järgmisena eemaldage hoolikalt (et mitte kontakte kahjustada) võtke välja rootor tõmmates seda üles ja paigaldage selle asemele uus. Selle käigus olge äärmiselt ettevaatlik: kui juhid on kahjustatud tuleb asendada kogu turustaja.